liveyourlifee

Alla inlägg den 12 juli 2011

Av Madde Rönnqvist - 12 juli 2011 19:21

Nu är man tillbaka då.  Kom nydligen hem från stugan i långvind blev att åka dit istället för borkbo. Va ju i östersund i fem dagar. De va väll som de va. 

Men i morgon är det bara en vecka kvar tills man far i väg till Stockholm igen då^^
Blir att Fanny hänger med ^^ Blir ju att gå på grönan den 21 och åker till stockholm den 20 efter lunch typ. Sen vet jag inte vad vi hittar på den 22 kanske blir att klippbada elr nått vi får se. Den 23 blire nog shopping på Nacka sen åker vi hem den 24 :(
Fy fan inge sköjj de e!


Lust att stanna kvar i Stcokholm en vecka då istället för att åka hem men de går nog inte som att Fanny är med så då måste jag ju med tillbaka skulle jag tro.
Men aja ^^


Jag kom in på gymnasiter i Hudik iaf ^^
Jippii ;) Kul som faan liksom! 

Man bara älskar det!

Vet inte hur det kommer bli men hoppas det blir sköjj.


Längtar tills det blir att träffa N.... inte långt kvar nu e! Kommer bah bli så jävla NICE ;)

 

Puss och kram    

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards