liveyourlifee

Alla inlägg den 24 juli 2011

Av Madde Rönnqvist - 24 juli 2011 18:00

Nu e man hemma igen då efter att ha varit barnvakt ungefär hela dagen. ^^ 

Roligt va de iaf. Blir inge paj idag som att min farsa e så envis att han ska göra korvstråganof fast att han visste att jag skulle göra paj idag. Men blir man förvånad? Nope de blir man inte. Trött som bah tusan e jag med. Vet inte riktigt vad jag ska göra i morgon som att fanny är i gävle och vet inte om ida elr nån av dom andra har tid :P Jajja det ordnar sej nog.  Nu har vi en kanin här hemma elr ja de e min lillesysters kanin som hon har haft hemma hos sin mamma. Den kommer vi ha här några dagar typ en vecka elr nått som att dom ska sälja huset som dom bott i. Så ja. 

 

Puss och kram    

Av Madde Rönnqvist - 24 juli 2011 10:43

Nu har man vaknat då och sånt. Ska strax sminka mej och ta ut flätorna ur håret. Blir att vara barnvakt från tolv till sex tiden typ istället för gick inget tidifgt tåg för Fanny och Johan tidigare ^^  Så blir att vara barnvakt den tiden :P Kanske bara kanske blir att vara med Tony idag med men då blir han tvungen att komma dit som att jag inte kan dra därifrån. Menmen de får vi se hur det blir men nu ska jag fixa mej så kan ej blogga nå mer just nu :P 

  

Puss och kram  

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards