liveyourlifee

Alla inlägg under maj 2011

Av Madde Rönnqvist - 31 maj 2011 23:43

Hmm... 

Ska man ta o lägga sej nu elr så man orkar upp i morgon?

För blir väll att hjälpa till o fixa till fikat efter Tommy har tagit Studenten. 
Men vet inte jag e..

Vi får se kanske blir att vara vaken lite längre ^^

 

Puss o kram  

Av Madde Rönnqvist - 31 maj 2011 20:57

Nämen tjena alla underbara snyggingar ;) 

Sitter nu i Tommys data/tv- rum o bloggar på min data ^^

Har nyss varit ute o borstat o plockat festingar från Asse (Helles kissemiss).
Han e så sjukt gullig o skelig.


Resan hit var helt okej men lyssna typ bah på musik o va inte så mkt medveten om åkturen,
Det är fint väder o bah att chilla. 


I morgon blire att kika på när Tommy tar studenten.
Sen blire väll fika elr nå efteråt.

Sen nån dag framöver innan vi åker hem. Så blire att åka o Shoppa o sånt till Skolavslutningen. 


Men nu ska jag nog dra ner o va social med folket där nere o kanske fika lite snaks elr nå ^^ 

 

Puss o Kram  

Av Madde Rönnqvist - 30 maj 2011 22:00


Den där e så gullig ^^

Haha ^^


Puss o Kram  

Av Madde Rönnqvist - 30 maj 2011 21:55

Seriöst. Fattar inte hur fan en liten musik läxa kan göra mej så TRÖTT.

Asså vafan skulle bah skriva en del men vart skit lite!

Men orkar inte bry mej.
Musikläraren vi har e hel knäpp o fattar nada av den där färbannade uppgiften som va sjukt tråkig!

Usch hatar musikläxor.


Usch!


Så nu fan tror jah att jag tar o lägger mej.

Natti natti o bloggar i morgon om jag kan ^^


Puss o Kram  

Av Madde Rönnqvist - 30 maj 2011 19:15

Hmm..

Tror jag ska börja med "Dagens blogg" o "Veckans blogg" ...

Vad tycker ni?


Jo jag gör de fan.


Så kommentera om ni vill va med  i utröstningen så röstar jag ut en sen. 

Lycka till alla   

Puss o Kram  

Av Madde Rönnqvist - 30 maj 2011 19:12


Fan vad jag ÄLSKAR denna låt! <3


Puss o Kram  


Av Madde Rönnqvist - 30 maj 2011 18:47

Dagen va grym efter skolan ^^ Va i stan med Helena Fredriksson o först va vi till min fars jobb där jag fick låna 200kr av farsan så då hade man 300kr så nu har jag gratis sms året ut^^ Så när pengarna e slut så e dom slut då blire att bah smsa resten av tiden :) Efter farsans jobb laddade jag mobilen med pengar sen far vi iväg till Donken men Coffe Österberg. Tack för dagen ^^♥


O nu blire att blogga klart sen blir det att packa klart för i morgon så drar man till STOCKHOLM ^^

Fyfaaan vad tiden gick fort.

Hoppas inte tiden går fort i Stockholm.

Egentligen vill jag flytta dit men jag har så mkt hinder. Har så mkt som stoppar mej.
Mina syskon o mina vänner!
Kan bah inte lämna dom!

De e ju faktiskt så att jag har dom bästa vännerna man kan ha o så e de så Acceptera de för tusan   


Vädret ute e sjukt fint! Lugnt gäääs väder   


I morgon innan man åker till Stockholm så KANSKE de blir att vara med Helena, Coffe o Adde ^^

Kommer nog bli sköjj de ^^

Asså man har ju alltid kul med HELENA FREDRIKSSON <3

Älskar henne jah^^

En fantastiskt grym syster! <3

 

Puss o Kram  

Av Madde Rönnqvist - 29 maj 2011 21:48

Mina pengar e slut o gratis sms med så jag kan inte smsa! 
BLÄÄ.

Gillar verkligen inte de!!!


Men i morgon efter två så blire att ladda mobilen med pengar.

Men hur tusan ska jag klara mej till dess?


Usch...


Puss o Kram   

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards