liveyourlifee

Alla inlägg under maj 2011

Av Madde Rönnqvist - 8 maj 2011 22:06

Nu kom farsan upp o ska lägga sej o som att vi har hans data ute i hallen så kan jag inte sitta vid den nu när han ska sova så då blir de nog för mej att lägga mej o läsa nån sida i en bok o sen sova ^^

Så säger väll Nattinatti nu då så får vi se när jag bloggar i morgon   
 

Puss o Kram/Madde  

Av Madde Rönnqvist - 8 maj 2011 21:40


Puss o Kram/Madde  


Av Madde Rönnqvist - 8 maj 2011 18:11

Nu e man hemma i sandarne igen då. Sitter o poppar musik på spotify o nördar Facebook som vanligt ^^ På sista tiden har jag blirvit helt beroeende av det. Vet inte vrf.
Helgen har varit grymt rolig iaf. Har föremesta bah spela "Call of Duty, Black ops" o Kört fyrjuling. Sjuukt  kuligt tkr jag ^^ Grymt att lille bror har mkt sköjj! ^^

Vart inge Stugan i helgen iaf men de gör inte så mkt hade kul ändå. Men nästa helg kanske de blir stugan men inte vet jag vi får väll se ^^
O de är typ tre veckor o två dagar kvar tills jag far i väg till Stockholm   

Saknar stället så jävla mkt liksom ^^


I morgon e de trök skola igen då o får se vad man hittar på efter skolan ^^
  
Aja nu ska jag fortsätta nörda Facebook   


Puss o Kram/Madde  

Av Madde Rönnqvist - 7 maj 2011 22:24

Asså älskar hur han Dansar!  

   

Puss o Kram/Madde  

Av Madde Rönnqvist - 7 maj 2011 17:45

Nu e man hemma hos morsan. kom i går men åker hem i morgon.  Fast i morgon ska vi till stugan o grillar ^^  Kommer bli sjukt najs!

Idag blir lille syster Matilda fyra månader då ^^
Tiden går så sjukt snabbt!


Men nu ska jag o lille bror Mattias ut o åka fyrjyling så bloggar mer ikväll ^^
 
Puss o Kram/Madde  

Av Madde Rönnqvist - 6 maj 2011 12:57

Håller just nu på o går igenom vad jag ska ha på mej när jag ska till stan o möta morsan o sånt. Men de e sjukt drygt när man har en full garderob med kläder men man har tröttnat på allt. -.-''
Less man blir på sånt x)


Aja nu ska jag  fortsätta med de o lyssna på musik medans mitt huvud bulltar på.
E ju hemma från skolan som att mitt huvud gör så jävla ont.


Har bestämt mej nu iaf att jag ska färga underhåret rosa ^^
 
Puss o Kram/Madde  

Av Madde Rönnqvist - 5 maj 2011 18:07

Idag blev det att man drog till skolan o gjorde nationella i matten som gick åt helvete -.-'' Sen efter de åkte man hem då som att jag har så jävla ont i huvudet o e övertrött. När jag kom hem vart det att sova från 10,20 till 15,15 tiden bra dag va? xD I morgon blire nog att fara till morsan ^^


Vet inte vad det kan vara...
Har haft ont i huvve i ungefär 5 feckor kanske mer räknade inte tiden i början. Mina vänner o sånt råder mej att åka till sjukhuset o kolla vad de e som e fel men jag hatar sjukhus! E de inte akut att jag har brytit nått elr nått sånt då åker jag inte dit! Det värsta som finns e sjukhus! Visst jag kan hänga med mina vänner dit om dom verkligen behöver mej som stöd o sånt. Bara de inte har med mej att göra!! Ingen doktor får undersöka mej o ingen annan om de inte e akut. Aldrig i livet! Hatar sjukhus o så e de! Så jag vet inte riktigt vad jag ska ta mej till men jag klarar inte av att åka till sjukhuset!! Usch!
 
Puss o Kram/Madde  

Av Madde Rönnqvist - 4 maj 2011 16:59

Snyggaste gänget:

  

Lite för stor dress:

 

Funderar på o färga underhåret rosa:

 

Tycks? Ska jag göra de? :

 

Hehe snyggast xD :

    

   

Grymmaste tjejen:

 

Me:

 

   


Puss o Kram/Madde  

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards