liveyourlifee

Alla inlägg den 28 maj 2011

Av Madde Rönnqvist - 28 maj 2011 16:20

Nyss så har man kikat på Csi Miami med lille bror då. Sitter o väntar på att morsan ska komma hem så dom kan börja grilla. 

Sitter nu o snackar med Danska Martin på msn då men inge kul när min msn dampar 24/7... 

Usch inge kul. 


Detta fick bli ett riktigt kort inlägg ^^


Puss o kram  

Av Madde Rönnqvist - 28 maj 2011 14:24

Ligger nu i min säng hemma hos morsan o kikar lite på datan. 

Morsan, Micke o Lillesyster Matilda har dragit in till stan för att handla. 
Lillebror Mattias ligger inne i sitt rum o spelar Tv-spel.
Ska strax dra in o va social med honom.


Men innan ska jag kika in lite bloggar o massa annat.

Men allt jag kan tänka på e att de e så några dagar kvar innan jag far till Stockholm. E så sjukt nice där.
Jag vill flytta dit men de går inte för vi kan inte lämna Lillesyster Nellie här o jag kan inte lämna mina småsyskon.
Jag har i motto att alltid finnas där för mina syskon o så e de!

O Jag har bah små syskon så då gör de ännu ondare om man ska lämna dom.

Inte för att jag vet hur de känns att ha storesyskon.


I morse vakna man av att man fick sms då o de slutade med att jag låg o smsa tills jag inte kunna somna om.
Lite drygt.


I morgon e de morsdag då ^^

Hur ska ni fira er mor då? ^.^


Puss o Kram   

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards