liveyourlifee

Alla inlägg den 3 maj 2011

Av Madde Rönnqvist - 3 maj 2011 21:01

 Nu sitter man hemma hos Helena då ^^<3

Blir att sova hos henne i natt som att i morgon ska man klä ut sej o sen blire att knäppa kort i skolan ^^ Sköjj de liksom. 
Men problemet där i att man kommer få åka så till stan :S xD
Haha.. Vette faan hur man ska våga de. Liksom alla kommer glo på en. Haha x)

blir att vara en rosa kissemiss med svarta öron o så som att jag har fått min one piece (stava) dräkt äntligen ^^
Fick den igår när jag inte va hemma. Sjukt förstor va den för råka beställa för stor stolek men najs ändå som att det är rätt skönt att ha förstora kläder på sej ^^
 
Idag va vi i skolan fram till ett då.
Då drog jag o Helena till farsans jobb för jag behövde pengar av honom som att jag gjorde mej av med mina pengar på one piece dräkten ^^ Aja så när vi kom ditt hitta vi inte farsan så ja fråga en av hans jobbar kompisar vart han var ^^ O man har ju alltid tur när man e "chefens dotter" xD som jag e som att farsan e chef där men iaf så fråga jag honom o han sa att farsan va på möte o sen fråga han va de va o då berätta jag vrf jag kom o då gick han till kassan o hämta 200 kr som jag fick o så va de me de o då va de löst ^^ Så sen satt vi på farsans kontor fram till 14,05 för sen drog vi till bussen o då åkte vi till E-center o gick på barnenshus o köpte saker till i morgon. Så nu vet jag att jag ska vara en rosa kissemiss som att jag har rosa one piece dräkt o sen ska vi ha i rosa hårspräjj i håret så jag får rosa hår sen ska jag ha svarta katt öron o en svart rosett runt halsen, rosa nos o svarta morrhår ^^ Kommer bli kuul ^^


Just nu e Helena i Duschen o sen ska vi kika film ^^

 

Puss o Kram/Madde   

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards