liveyourlifee

Alla inlägg den 18 maj 2011

Av Madde Rönnqvist - 18 maj 2011 21:18

Hur fan orkar man sitta o trycka ner andra?
Hur fan orkar man kränka andra?*
Asså va fan de finns inte en enda jävel som ser perfekt ut!
O man kan inte råför hur man ser ut!
Jag föddes med detta utseende o inte fan kan jag råför de!

E så jävla less på folk som e så jävla omogen att dom sitter o kränker andra bah för att må bra!!
O att skriva anonymt e bah mer omoget o fegt!
Asså vågar dom inte stå för vad dom säger eller?
Är dom så jävla feg?
Seriöst ta bah o väx upp o vill ni skriva nå?
Sluta vara så omogen o stå för vad du säger!
Skriv ditt namn o inge annat!!
Jävla omogna unge som inte kan ge fan i o kränka andra! För kan säga : INGEN ser perfekt ut alla har en svag punkt i sitt utseende!!!! 

Av Madde Rönnqvist - 18 maj 2011 16:04

GAAAAAAAAH VAD IRRITERAD JAG BLIR!!!
Va fan ska folk bli sur på en bah för att man berättar sanningen om vad man tkr o tänker!!!
SÅ JÄVLA LESS!!!!    

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards