liveyourlifee

Alla inlägg den 9 maj 2011

Av Madde Rönnqvist - 9 maj 2011 21:31

Vet inte vad jag ska skriva riktigt. Har inte hänt ett skit idag vad jag tkr iaf.
Så har inte riktigt något att skriva.
Är utmattad o trött så kanske lägger mej tidigt ^^ Vad vet jag elr så lägger jag mej o läser elr nå. Snacka om att man längtar till Sommarlovet ^^


Asså snacka om att det finns jävligt många Idioter i värden! såna som inte vet vad normal betyder! Såna som e helt sjuukt i huvve!!! E så jävla less på sådana personer!! Kan man inte bah skaffa ett liv o ge fan i o göra alla andras liv surt? Asså hur jävla sjuuk kan man va egentligen? Asså Trött på såna idioter som ska hotas o ja allt möjligt! Sjukt irriterande o omoget!! Kan dom inte bah skaffa ett eget liv? Asså vafan väx upp!!

 

Puss o Kram/Madde  

Av Madde Rönnqvist - 9 maj 2011 17:03

Snacka om najs väder ute nu då ^^
detta blir bah ett snabbt inlägg för nu e de så att jag ska ut o gäsa i solen ett tag men så dåligt att de inte e lika varmt ute nu som det var tidigare idag.

Dagen har varit rätt så lugn o varm va inge problem att komma upp till skolan i morse men får se hur de ligger till i morgon.
De e ju bah fem veckor kvar nästan tills de e sommarlov!
Snacka om gött liksom ^^

Aja bloggar mer ikväll.

Puss o Kram/Madde  

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards