liveyourlifee

Alla inlägg under juli 2013

Av Madde Rönnqvist - 31 juli 2013 15:45

Sitter ju på restaurang norden och kom en hemlös hund hit och så då gick vi ut pch knäppte kort och vidare på den.
Plus den attackerade min sko.
Söt som fan men man vågar ju inte röra den ifall den har någon sjukdom.

Puss och Kram//M

Av Madde Rönnqvist - 31 juli 2013 15:10

Halloj everybody

Nu sitter man på restaurang norden då och gömmer sig för solen då det är extremt varmt i solen där det är upp mot 50 grader.
Var planerat att vi skulle dra på en marknad och shoppa loss lite men så blev de inte då det är för varmt ute för att kunna gå runt i olika affärer och sådant.

Men har bokat tatueringstid som blir på tisdag klockan sex och snacka om att jag både längtar och är nervös.

Men senare när det har börjat svalna till lite i solen då blir det att dra och shoppa iaf och ta ut pengar :)

Puss och Kram//M

Av Madde Rönnqvist - 29 juli 2013 22:24

Idag så va man pch shoppa då som att jag har fått kåden till mitt kort.
Så detta va de man köpte då.

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 29 juli 2013 22:20

Nu sitter man på Restaurang norden och dricker då och har det skojj senare ikväll blir det att dra på klubben och dansa.

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 29 juli 2013 11:04

Godmorgon allt folk.

Nu sitter man på restaurang norden då och dricker vatten och pratar med folk.
Kommer sitta här rätt länge då Fanny och dom ska till stranden och bada och mina fötter är så brända efter dom två dagarna vi har badat av sanden så tar en vilodag från det idag.
Efter dom har badat blir det att shoppa lite kläder till när vi ska på klubben ikväll och dansa sen så blir det väll att köpa en ny väska med som att min är sönder.

Kommer verkligen inte vela åka härifrån natten till den 10de.
Älskar verkligen de här stället och stortrivs som bara fan!
Värmen tar kål på en men vad gör de ;)

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 28 juli 2013 16:35

Överlycklig tjej!
Hur varmt ute som helst och helst slut efter att ha legat ute på vattnet och solat.
Så nu sitter man på Restaurang norden och njuter av en kall och sjukt god drink som heter så som det står på rubriken.

Ikväll blir det nog kvälls dopp med skulle jag tro.
Längtar då jag intw gillar att gå på stranden på dagarna då det är upp mot 50 grader i sanden och bränner sönder mins fötter då.
Sjukt ont gör de.

Puss och kram//M

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards