liveyourlifee

Alla inlägg den 22 juli 2013

Av Madde Rönnqvist - 22 juli 2013 23:09

Snacka om att man har så mkt att göra nu dom sista dagarna.

Tisdag- tvätta kläder,städa övervåningen, klippa gräset hemma hos farmor och farfar, dra till hunddagis med Helena, efter det gå på stan med Fanny.

Onsdag- åka hem till lotta och vara där och umgås med henne. ( Lotta är min lillasysters mamma ) sedan ut och äta kanske med farsan och syster, tvätta ännu mera kläder.

Torsdag- träffa morsan och lillasyster Matilda och bästa vän Ida på stan och fika och sådant, packa allt och de och se till att jag har med mig allt, och be farsan köra hem mig till Fanny för att sova där.

Fredag - åka iväg till Alanya.

Fullbokad hela veckan snacka om hi och hojj!
Stressigt som fan men de får man ju räkna med.

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 22 juli 2013 23:01

Som att jag inte har så mkt bättre för mig så lägger jag upp några bilder på när jag fixade mina bästa vänner Fanny och idas hår förut.

Fanny är svarthåriga
Ida är blonda

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 22 juli 2013 22:46

Nu så är det bestämt och bokat!
På fredag så åker man till Alanya i Turkiet då med Fanny och hennes familj och blir där i två veckor.
Känns verkligen bra att få tillbringa dom två sista veckorna denna sommaren i Turkiet med en av mina bästa vänner!
Kommer verkligen bli ett bra slut på sommaren.

Har ju också beslutat att gå vård och omsorg ist för bygg och anläggning så kommer få tillbringa tre år med bästa vän Fanny då vi ska gå i samma klass och allt.

Dom här åren måste bli grymma!

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 22 juli 2013 22:33

Har inge pengar på min tele och då har jag inget Internet utan Wifi håller och har ju varit hemma hos min kusin så har inte kunnat bloggat något.
Men har haft det rätt okej där och umgåtts med dom där och vovvsingarna.
Diesel Kimmy pitbull är underbar kan man lugnt säga.

Puss och kram//M

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards