liveyourlifee

Alla inlägg den 24 juli 2013

Av Madde Rönnqvist - 24 juli 2013 20:30

Så nu är väskan packad och vägde 9,8 vägde den så det duger sen så får man väll se om man kanske köper nå nytt där och lämnar kvar lite av de gamla med sånt märks då.
Ska köpa några tröjor åt lillasyster med då hon ger mig pengar för att jag ska köpa de åt henne.
Sen så passar man väll på att köpa en födelsedagspresent åt farsan med när man är där då jag inte är hemma på hans födelsedag.

Blir också att lägga sig tidigt ikväll då jag är både trött och uttråkad.

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 24 juli 2013 20:12

Nu så har man käkat middag då och ät proppismätt!
Fast det är ju självklart då lillasyster Nellie lagade en sjukt god kycklingspaj!

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 24 juli 2013 18:14

Hur kan man känna sig så borta när lovet går så bra för tillfället men ändå känns det som att något fattas och man tack vare det inte mår bra?
På fredag åker jag äntligen till Alanya som jag har längtat efter hela sommaren men ändå känns det inge bra för det känns som att något fattas inom mig..
Varför kan det aldrig duga?
Varför ska jag alltid må så här?
När ska det bli bättre?
När ska jag kunna gå vidare från allt som har hänt mig från dagen jag föddes till idag och framåt?
Varför? Det är frågan!
Solen skiner, det är varmt, jag ska utomlands, jag har dom bästa vännerna man kan ha, jag har dom bästa syskonen man någonsin kan få, jag har tak över huvudet och mat som serveras på bordet, jag skaffar mig utbildning....
Varför känns det fortfarande något som fattas?
I år ska jag ta körkort på bil och nästa år ska jag ta körkort på motorcykel.
Men ändå fattas det något...
Men jag kan inte komma på vad.
Jag kan inte säga kärlek då jag hela tiden blir sårad av de så de kan inte vara de som fattas för att jag ska må bra.
Vad ska jag ta mig till?
Vad ska jag göra för att veta vad jag vill?
Förvirrad, de är vad jag är!

Livet är sp sjukt komplicerat!

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 24 juli 2013 16:25

Nu sitter man ute i stekvädret då och röker efter en skön dusch.
Packningen är nästan klart då jag väntar på att kläderna ska torka sedan blir det att lägga i dom och balsam och schampoo och
Tvål sedan är typ allt klart.
Längtar verkligen tills vi har kommit fram till Alanya och jag får se hur det ser ut där med mina egna ögon och uppfatta det själv.

Nyss så träffade man Ida och Elias och fler vilket va rätt okej men ska ju få träffa bästaste Ida i morgon med då jag, Ida, morsan och lillasyster Matilda ska och fika i morgon.
Sedan när man kommer hem i morgon då blir det att packa ihop allt och förbereda allt och sedan vid halv sex kommer Fanny och då kör farsan hem oss till Fanny.

På fredagen runt elva går bussen för oss till Arlanda sedan kl 17.55 avgår flyget.

Längtar som bara den.

Puss och kram//M

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards