liveyourlifee

Alla inlägg den 3 juli 2013

Av Madde Rönnqvist - 3 juli 2013 16:44

Idag så va man ju in till stan med Fanny och träffade morsan och lillasyster Matilda så då passade jag på att köpa mig en snygg plånbok som jag är riktigt nöjd över.

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 3 juli 2013 16:33

''Pappan dödade pedofil - frias
Den 23-årig pappan upptäckte att en pedofil förgrep sig på hans 5-åriga dotter. Pappan attackerade gärningsmannen och misshandlade honom till döds. Nu har han friats av en jury i Texas, USA. Det var under en grillfest på familjens ranch i Shiner i Texas som den 23-åriga pappan hörde sin dotters skrik. I en lada upptäckte han den 47-åriga mannen som höll på att förgripa sig på hans dotter. Pappan stoppade övergreppet och slog mannen i huvudet upprepade gånger, rapporterar CNN. Frias av jury Pappan larmade själv polisen och sa att förövaren låg livlös på marken. Enligt polisen var pappan mycket ångerfull och hade inte haft för avsikt att döda mannen. Under larmsamtalet som spelades upp i rätten skriker pappan "Han kommer att dö, jag vet inte vad jag ska göra!". På tisdagen valde en jury i Texas att inte åtala mannen för något brott. Rätt att använda våld Enligt åklagarna drog juryn samma slutsats som polisen som hävdar att mannen hade rätt använda dödligt våld för att skydda sin dotter, skriver New York Times. ? Bevisningen visar att det vittnen och pappan sagt stämmer överens med det som hände den dagen, säger åklagaren Heather McMinn till CNN''

Så stod det i Aftonbladet.
Pedofiler kan dra åt helvetet!
Så jävla hemskt!!!

Puss och kram//M

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards