liveyourlifee

Alla inlägg den 4 juli 2013

Av Madde Rönnqvist - 4 juli 2013 22:21

Nu sitter man ute och röker godnattcigg innan det blir att gå upp och lägga sig i sängen med en skål grönsaker och kika på Arrow innan man ska sova. För i morgon blir
Det att gå upp tidigt för att packa och sedan dra in till stan då jag ska möta upp morsan och dom innan vi sedan far i väg till stugan över helgen :)
Roligt som bara den.

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 4 juli 2013 22:17

Vart att åka till berget iaf i sista sekund kom vi typ på det så då drog jag och Fanny dit och kikade.
Blev då att se patrik Isaksson för första gången för mig.
Han va grymt bra.

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 4 juli 2013 12:47

Godmorgon folket.

Nu sitter jag ute och käkar frukost då och tänker för fullt.
Jag har kommit in på både bygg och anläggningsprogrammet med inriktning måleri och vård och omsorgprogrammet. Kan inte bestämma mig riktigt vilken linje jag ska välja...
Så har då lite panik.

Puss och kram//M

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards