liveyourlifee

Alla inlägg under november 2012

Av Madde Rönnqvist - 21 november 2012 09:21

Sitter på lektion nu då och trökar. 

Är trött som fan. 


Idag efter skolan blir det att vara med älskade Ida,

Längtat efter henne som fan. 

Kändes som att det var evigheter sen man va med henne sist. 


I morgon blire att bara vara hemma efter skolan och tvätta och påbörja packningen.


På lördag är det dag, då åker man till England.

Längtar som fan och känns lite pirrigt. 

Åker strax efter sju från Söderhamn, då åker man till Arlanda och tar flyget där ifrån till London. 

Sen så ska vi käka där och sånt sen så drar vi vidare med buss till Newton Abbot. 

Det är där vi ska bo. Är framme vid 19.40. 


Sen på Söndagen blire förmodligen att dra in till London och spendera dagen där. 

Och på måndag börjar praktiken. 


Dom här tre veckorna kommer bli asgrymma! 


Åker alltså den 24 November och kommer hem den 15 December. 


Kommer blogga så mkt jag kan.. 




Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 13 november 2012 08:35

Asså jag och min far går verkligen inte ihop alls. 

Varenda morgon bråkar vi om något! 


Som t ex. i morse. 

Jag hade ju en jeansjacka som var rätt utsliten men om man väll sydde den hel och allt så skulle den vara hel och fin igen.. 


I morse så klev jag upp och gjorde mig i ordning sen så klädde jag på mig och sen gick jag ner för att hämta jeanskackan.

När jag märkte att den var borta fattade jag direkt att min far hade varit i farten. 

Så jag frågade honom om han hade slängt den som att jag har en vana att han slänger allt han inte tycker är snyggt av mina prylar som t ex. när han slängde mina favorit skor jag hade i vintras. 

Och hade jag rätt? 

Jaaa. 

Jag blev sjukt förbannad och röt åt honom att han fan ska få ta och köpa en ny! 

Men så klart är han ego och skiter i vad fan jag säger.

Han gör bara som han själv vill och tycker! 

Så nu är man utan den då och det känns tomt. 

Men får hoppas på att jag hittar någon liknande elr snyggare i England. 

Och jag tänkter börja låsa in mina kläder om det ska behövas för att hålla mina saker trygga från min egen farsa som inte kan lämna mina saker i fred ist för att sköta sitt eget! 

Det är den där jeanskackan han slängde.


Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 13 november 2012 08:30

Fan vad nöjd jag är nu alltså... 

I morgon blir det bio med Therese och Tindra och gå på Braking Down del 2. 

Det är tråkigt att det är den sista av dom filmerna.... 

Man vill ju se meeeeeeer! 

Menmen man kan inte få allt man vill här i värden. 



Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 12 november 2012 10:54

Blev ingen kryssning i helgen som att Fannys låtsas pappa blev tvungen att dra och jobba i Norge. 

Och nästa helg blir det inte häller att jobba som planerat så blir att vara med Therese hela helgen, från fredag till måndag. 

Kommer bli riktigt kul.


Det är 12 dagar kvar tills man åker till England då. 

Snacka om att man längtar som fan! 
Kommer bli skönt som fan ju att komma från Sverige! 

Lääängtar såååå! 


Bloggar mer senare. 



Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 8 november 2012 21:30

Asså ni kan inget annat än att påstå att dom här killarna är SJUKT snygga, heta och Sexiga!!! 

Woopwoop! 



Där har vi några snyggingar som ni kan kika in ;) 


Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 8 november 2012 17:16

Nu sitter man på bussen på väg till Therese då med henne. Är lat så tar bussen till henne fast att det tar bara fem till tio min att gå till henne. Va nyss och fika på stan med Therese och Ida riktigt mumsigt ^^

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 5 november 2012 09:55

Sitter i skolan nudå på lektoin och trökar. 

Har inte så mkt att göra så passade på att blogga då. 

Har köpt nya skor idag av en kompis. 
Hon hade använt dom en gång men det syns inte för dom ser helt oanvända ut. 

Så riktigt nice. 

Vanligt vis så har jag storlek 39/40 på skor och nu så va det storlek 38 så tänkte att jag inte skulle kunna ha det men det kunde jag så nu så köpte jag dom. 
Riktigt nöjd med för dom är skit snygga! 

I'm in love! 



Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 4 november 2012 19:33

Kvällsfika nu då framför beauty and The beast från kanal sju som jag spelat in :) grym serie!

Puss och kram//M

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards