liveyourlifee

Direktlänk till inlägg 13 november 2012

Irriterande morgon som vanligt.

Av Madde Rönnqvist - 13 november 2012 08:35

Asså jag och min far går verkligen inte ihop alls. 

Varenda morgon bråkar vi om något! 


Som t ex. i morse. 

Jag hade ju en jeansjacka som var rätt utsliten men om man väll sydde den hel och allt så skulle den vara hel och fin igen.. 


I morse så klev jag upp och gjorde mig i ordning sen så klädde jag på mig och sen gick jag ner för att hämta jeanskackan.

När jag märkte att den var borta fattade jag direkt att min far hade varit i farten. 

Så jag frågade honom om han hade slängt den som att jag har en vana att han slänger allt han inte tycker är snyggt av mina prylar som t ex. när han slängde mina favorit skor jag hade i vintras. 

Och hade jag rätt? 

Jaaa. 

Jag blev sjukt förbannad och röt åt honom att han fan ska få ta och köpa en ny! 

Men så klart är han ego och skiter i vad fan jag säger.

Han gör bara som han själv vill och tycker! 

Så nu är man utan den då och det känns tomt. 

Men får hoppas på att jag hittar någon liknande elr snyggare i England. 

Och jag tänkter börja låsa in mina kläder om det ska behövas för att hålla mina saker trygga från min egen farsa som inte kan lämna mina saker i fred ist för att sköta sitt eget! 

Det är den där jeanskackan han slängde.


Puss och kram//M

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madde Rönnqvist - 5 augusti 2014 00:15


       Ida Sjöden               Helena Fredriksson          Fanny Ragnarsson   Här på bilden ser ni de tre viktigaste vännerna i mitt liv! Det är tack vare dom jag är den jag är idag!   Man brukar säga att man bara kan ha en bästa vän.. ...

Av Madde Rönnqvist - 3 augusti 2014 23:11

  Kolla in det där videoklippet. Försök att förstå hur den killen verkligen mår! Ni som mobbar andra borde verkligen ta och kolla in klippet så ni kanske får in lite vett i skallen om hur det påverkar personen!   Jag har verkligen fått n...

Av Madde Rönnqvist - 17 juli 2014 21:53

Blus med fransar: HoM Skjol: HoM Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 16 juli 2014 14:31

Hallå där folket. Idag så var man till Bollnäs med farmor och farfar då för min väska har Gått sönder så då skulle vi åka och köpa en ny men det blev två stycken :) Super nöjd över dom och dom är så snygg! Tack farmor! :D Puss och kram//...

Av Madde Rönnqvist - 12 juli 2014 23:07

Nu sitter man hemma hos Helena och ska sova här. Skojjigt :) Igår så jobbade jag ju till tre sen så hem och packade sen så kom coffe och helena och hämta mig så for vi iväg till hennes farmor och farfar i borkbo och sov där inatt. Idag så var vi ...

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards