liveyourlifee

Alla inlägg den 2 november 2012

Av Madde Rönnqvist - 2 november 2012 18:48

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 2 november 2012 12:18

Sitter på bussen nudå på väg till trönö med Fanny.
Ska dra hem till morsan fram och tillbaka för att hämta mitt pass.
Sen drar vi in till stan igen och fixar och donar.
Sen så ska vi hem till Fanny.
Blir att hålla på med hennes hår och sånt då och göra olika frisyrer så ska ni få se det sen här på bloggen.
Ni får ursäkta att jag inte har bloggar på ett tag men blir så när man inte har tid och inte haft nå pengar på telen så man inte kan blogga här på telefonen och jag är för lat för att blogga på datan.
Men men så kan det vara!
Blir att sova hos Fanny i natt och i morgon så drar man till Gävle med henne för att hon ska tatuera sig ^^
Och nästa helg ska man på kryssning med Fanny och hennes familj. Kommer bli riktigt kul.
Och helgen efter det åker jag bort med till ett roligt ställe (hemligt vart jag ska)
Och helgen efter det är det dags att åka till England :)
Så är inte så långt kvar innan man lämnar Sverige och är borta i tre veckor. Längtar som fan!
Men det är mina planer på helgerna framöver.

Ha det gött så bloggar jag senare.

Puss och kram//M

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards