liveyourlifee

Alla inlägg under september 2013

Av Madde Rönnqvist - 4 september 2013 18:04

Nu har jag verkligen bestämt mig!
Det är dags att sluta äta godsaker och börja gymma så ofta jag kan.
Så ska börja från och med i morgon.
Så sista timmen i morgon så har jag idrott då blir det bolllekar sedan efter när vi har slutat så blir det att gymma.
Lika på fredag då ska jag gymma på friskvården så då behöver jag inte gymma efter skolan men ska börja dra och gymma direkt efter skolan tills jag har gott ner så mkt som jag behöver!
Nu ska jag fan inte misslyckas med detta That's it!

Kommer knäppa kroppsbilder varje vecka så ni får följa min träning.
Kan dock inte lova att det kommer synas så mkt de första veckorna.

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 3 september 2013 16:29

Nu sitter man på bussen då på väg hem till Fanny.
När man kommer hem till henne blir det att käka sedan ta en dusch och efter det blir det väll att kika på någon film elr nå. Sånt som märks.

Vart iaf superduper nöjd med håret fast att färgen inte räckte till underhåret.
Men det är ingen big deal :)

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 2 september 2013 22:06

Nu sitter man hemma hos Fanny då och slingar håret och längtar efter att få se resultatet.

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 2 september 2013 08:13

Nu sitter man på bussen då på väg till skolan.
Idag blir det att sluta vid två tre tiden sedan dra och köpa hårfärg sedan slinga mitt hår. Skojigt.

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 1 september 2013 09:28

Godmorgon folket.
Tänkte lägga upp lite bilder som jag knäppte igår kväll/eftermiddag.
Dom två bilderna längst ner vart sjukt fina tycker jag och sen den svarta bilen är så jävla snygg.

Idag blir det hemresa då..
Åker vid typ tolv tiden skulle jag tro.
Jag vill inte hem till söderhamn...
Men aja vad kan jag göra...

Puss och kram//M

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards