liveyourlifee

Alla inlägg den 11 juli 2013

Av Madde Rönnqvist - 11 juli 2013 23:43

Nu ligger man i sängen då hemma hos Fanny efter att ha varit på berget där vi såg Erik Segerstedt uppträda.

I morgon blir det att vara barnvakt åt lillasyster Matilda medans morsan ska och klippa sig. Sen så får man se vad resten av dagen bjuder på.

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 11 juli 2013 18:57

Nu sitter man på bussen på väg till berget med Fanny efter två dagar med kusinvitamin.

Igår kom kusin Kimmy till söderhamn och träffade mig för första gången sen jag var åtta år ungefär.
Är verkligen glad över att fått tillbringa gårdagen och idag med dig.
Han är gudomligt snäll och rolig och vet hur man får en att skratta. Och nu när han har åkt hem känns det tomt.
Tror ingen förstår mig bättre än honom. Vi kommer verkligen bra överens.

Tack kusin för dom här två dagarna! <3

Puss och kram//M

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards