liveyourlifee

Alla inlägg den 24 maj 2011

...

Av Madde Rönnqvist - 24 maj 2011 21:53

    

Av Madde Rönnqvist - 24 maj 2011 16:41

Nu sitter jag här igen då^^
Guuh vad jag sitter här varenda dag   

De e ju sååå drygt med xD   

Sköjja bah ^^


Idag va man i skolan fram tills kvart i tolv, sen tog ban 12 bussen in till stan till tandläkaren.
Less på att vara där varje vecka. O vet ni vad?

Om två veckor ska jag dit igen!
Whooohoooo....

Nooot.
Drygt att man ska dit hela fucking tiden.


Men aja skit samma. Efter tandläkaren drog man till bussen där man mötte på Jonte ^^

Så satt o snacka med han på bussen tills vi skulle skillda vägar.
När jag kom hem tog jag lite havregrynsgröt o kika på tv.
Sen nu så sitter jag här^^

Vid sex tiden drar jag ut o går med en polare ^^

Kommer nog bli sköjj.
Men drygt att de blåser som tusan!

Usch fyy inge kul.

I morgon så har vi matte-nationella muntligt!

USCH!

TRE prov denna vecka!
Fyyy.

Man får ju bah ha två men vi har tre.

I morgon matte i övermorgon kemi o på fredag so.
Hatar prov!


O Idag e det PRICK en vecka kvar sen drar man till Stockholm.
I Stockholm e planerna:

Tisdag: Skolan sen åker man till Stockholm o då blire att bah ta de lugnt äta fin middag som vi kommer göra varje dag fram tills jag åker hem från Stockholm o sen umgås med dom som e där o djuren ^^
Onsdag: Kika på när Tommy tar studenten. Jippi ^^

Torsdag: SHOPPA ^^

Fredag: Sola om de e fint väder annars hittar vi nog på nå annat.
Lördag: Samma typ.
Söndag:  Märks men bah sköjj

Måndag: Sola om de e fint väder sen dra hem. Usch.


Den veckan kommer äga ut allt   


Så ha de bäst nu snyggingar ^^

 

Puss o Kram  

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards