liveyourlifee

Alla inlägg den 15 maj 2011

Av Madde Rönnqvist - 15 maj 2011 19:32

Nyss åkte fanny hem då :/ Inte kul. 
Vi har kikat på två filmer idag och varit hemma hos henne en snabbis med.
Vi började med Att kika på 30 days of night sen drog vi hem till henne o sen när vi kom tillbaka hit då skicka vi på 28 dagar senare ^^
Båda filmerna e grymt bra. 


Så jävla fubbigt att de flästa skolorna har studiedag i morgon men inte fan har min skola de inte. Sjuuukt drygt!! 
Jag som inte palla gå i skolan i morgon.
Irriterande.
 
Puss o kram/Madde   

Av Madde Rönnqvist - 15 maj 2011 10:05

 Låten e grymt bra o det äger ju fan att dom e tvillingar ^.^ 

Haha grymast ^^ 


Puss o Kram/Madde   

Av Madde Rönnqvist - 15 maj 2011 09:39

Sitter nu o väntar på att mitt hår ska torka så jag kan platta det. 
Snart kommer Fanny hit då.
Blir förmodligen att kika på film o så.
Båda två vill hålla oss inne som att vi båda e förkylda.
Usch de är verkligen inge kuul. Känns som att jag ska tappa rösten när som helst.
Glad att jag inte har hosta för fy faan de e de värsta jag vet av förkylningen nästan. Min hals brukar göra sjukt ont när jag har haft hosta.


I morgon få jag se vad jag gör.
Men på Tisdag kommer André hit o då blire att va med honom ^^

Kuul de^^


Fan Svergie låg etta i går i början men sluta som trea.
Gillas inte!! Tyckte vi borde ha vunnit.


Aja de va allt de ^^
    
Puss o Kram/Madde   

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards