liveyourlifee

Alla inlägg den 26 maj 2011

Av Madde Rönnqvist - 26 maj 2011 21:07


Puss o Kram  


Av Madde Rönnqvist - 26 maj 2011 20:45

Idag gick man ju i den trökiga skolan som vanligt!

Provet gick åt helvete! Fatta inte ett jävla piss av labb skiten!

Asså man vet fakrtiskt inte allt!

Aja hade typ två riktiga lektioner på hela dagen.
Haha.
Sen efter skolan så drog man o hämta Fannys lille syster Anna med Fanny.
Va så in i helvetes varmt o jag gick liksom i kortaläggings o en svart tunika.
Varmt som fan.

Men när vi kom dit så va de två skit snygga killar som byggde på skolan.
Aja ^^

När vi hämtat Anna så gick vi hem till Fanny igen.
O rena bastun ute.

När vi kom hem till henne käka Fanny o Anna. Sen gick vi upp till Fannys rum då testade hon kläder så hon kunna bestämma vad hon skulle ha på sej på söndag ^^

Sen så gick vi ner igen då satt hon vid datan o jag tog lite o käka.

Sen gick vi upp till Tv:en o starta en film som jag inte kommer ihåg vad den heter.
Sen så Massera hon mej ett tag sen höll jag på med hennes hår o allt slutade med att hon hade inbakade flätor i håret som jag glömde knäppa kort på så jag ska kolla om de finns nån bild på google som visar hur de såg ut.

Såna där fast lite fetare.
Vart riktigt nöjd ^^

Sen innan jag vart klar med dom så gick vi ner o käka lite prinsesstårta en rosa ^^

Den va mummsig^.^

Sen så gick vi upp igen o då fortsatte jag.
När jag va klar drog jag hem då o nu sitter jag här.
Fast nu ska jag gå ner o tvätta håret sen ska jag blåsa o platta sen blire o öva på So-provet som jag har i morgon.

O i morgon blire inge stugan som att min låsas farsa inte kunna pga han arbete som egen företagare när de gäller lasstbilar.
Men åker hem till dom endå som att jag verkligen måste träffa mina syskon innan jag far till Stockholm för de va ett tagsen jag träffa dom nu.

Puss o Kram  

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards