liveyourlifee

Alla inlägg den 29 maj 2011

Av Madde Rönnqvist - 29 maj 2011 21:48

Mina pengar e slut o gratis sms med så jag kan inte smsa! 
BLÄÄ.

Gillar verkligen inte de!!!


Men i morgon efter två så blire att ladda mobilen med pengar.

Men hur tusan ska jag klara mej till dess?


Usch...


Puss o Kram   

Av Madde Rönnqvist - 29 maj 2011 20:10

Jo jag ska måla naglarna på händer o fötter o nörda musik ^^

O justja jah ska också försöka glömma att 14 åriga pojkar inte borde ragga på äldre! Usch! 

    

Puss o Kram   

Av Madde Rönnqvist - 29 maj 2011 16:53

Han som ni ser ovan innan ni startat videon han e så Grr ;)

Hans ögon e sjukt blåå o jah han ser bättre ut när videon e igång ^^

Svart hår o blå ögon ;)

Sen så den andra killen med svart hår han ser också rätt okey ut ^.^


Puss o Kram  

Av Madde Rönnqvist - 29 maj 2011 16:34

Ledsen att jag bloggat så LITE i helgen men va ju hos morsan som jag skrev i fredags.
Internet där söög ju så vart bah irriterad av att sitta vid datan då.
Men hade de sjukt sköjj där o så sjukt nice de va att träffa två av mina fantastiska små syskon.
O Matilda har blivit så stor. Hon växer så sjukt fort.
Men hon e fortfarande gullunge ^^


Idag så skjutsa Micke hem mej iaf vid kvart i fyra tiden.
Sen när jag kom hem började jag packa lite tills på tisdag så jag vet vad jag ska ha med mej o jag e ju sådan som packar rätt så tidigt för att veta att det e klart o att jag får med mej allt jag vill ha...


O jag har NACKSPERR o de e INGE kul!

Fyy...

Kan knappt röra mej utan att de gör ont.
Usch..


Aja.

I morgon drar man nog in till stan med Fanny då som att hon ska shoppa lite kläder o jag ska ladda pengar på mobilen.

O idag e du ju Morsdag så jag säger GRATTIS PÅ MORSDAG till min mor som jag vet kommer läsa detta sen ^^

För hon vill hänga med i mitt liv o de står här..

Asså saker som händer i mitt liv ^^


Puss o Kram  


Av Madde Rönnqvist - 29 maj 2011 00:19

Nu har jag nyss kikat på csi miami avsnitt två stycken så nu går jag o lägger mej.


Nattinatti sötnosar ^.^  


Puss o Kram  

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards