liveyourlifee

Alla inlägg under maj 2011

Av Madde Rönnqvist - 15 maj 2011 10:05

 Låten e grymt bra o det äger ju fan att dom e tvillingar ^.^ 

Haha grymast ^^ 


Puss o Kram/Madde   

Av Madde Rönnqvist - 15 maj 2011 09:39

Sitter nu o väntar på att mitt hår ska torka så jag kan platta det. 
Snart kommer Fanny hit då.
Blir förmodligen att kika på film o så.
Båda två vill hålla oss inne som att vi båda e förkylda.
Usch de är verkligen inge kuul. Känns som att jag ska tappa rösten när som helst.
Glad att jag inte har hosta för fy faan de e de värsta jag vet av förkylningen nästan. Min hals brukar göra sjukt ont när jag har haft hosta.


I morgon få jag se vad jag gör.
Men på Tisdag kommer André hit o då blire att va med honom ^^

Kuul de^^


Fan Svergie låg etta i går i början men sluta som trea.
Gillas inte!! Tyckte vi borde ha vunnit.


Aja de va allt de ^^
    
Puss o Kram/Madde   

Av Madde Rönnqvist - 14 maj 2011 17:28

Kläderna:


                   









































Av Madde Rönnqvist - 14 maj 2011 14:47

Nu sitter man o dricker burn o bara chillar ^^ 
Kom nyss hem från chopping rundan med Lena o syster.
SKöjj som fan va de o de tog några timmar med. Jag o syster fick ju välja vad vi vela ha så lille syster köpte ett par byxor för 400 kr o jag två tröjjer o en maskara ^^ Lägger upp bilder i kväll förmodligen. Sen efter vi va o shoppat de drog vi till E- Center. Där köpte vi först  två fulla matkassar sen drog vi till ÖoB där fyllde vi typ fem matkassar ^^ I kväll så ska vi äta nån speciell mat Lena brukar göra i Stockholm. Jag har aldrig ätit det förr. Kommer nog bli smarrigt. Till efter rätt blire

glass, Chokladmooss (Pudding) o Hjordgubbar. Mumms ^.^


Synd att Lena åker tbx till Stockholm i morgon ^^ 
Hon gör sjukt god mat ^.^


De va nog allt. Resten av dagen blir nog bah o chilla fram tills middagen ^.^
    
Puss o Kram/Madde   

Av Madde Rönnqvist - 13 maj 2011 20:30

De här dumma vädret e ju bah skit.
De blev inge stuga pga det o det blir inge Jogging/Gå tur pga det häller!!
Hatar när det regnar!!

I morgon ska Lena ta med mej o syster i stan o då ska vi få peka ut nått vi vill ha så kommer hon köpa det åt oss ^^
Pga att vi inte har fått nått av henne när vi har fyllt i år.  ^.^
Hon e sjukt schysst ^.^


Maten som vi käka va fantastiskt gått ^^
E mätt som tusan nu men sitter ändå o dricker cola o käkar chilinötter.
Mumms ^.^

 

Puss o Kram/Madde  

Av Madde Rönnqvist - 13 maj 2011 17:40

Blev inge stuga för mej i dag då förmodligen. Morsan berätta att om de blir att vi ska åka kommer dom o hämtar mej. Men annars blir jag här hemma.
Ikväll blire att gå ut o jogga/gå o sånt.

Pappas tjejkompis Lena från Stockholm kom hem hit idag med så nu e pappa på super bra humör o dricker vin med henne ^^
Senare kanske farsans kompis Robban kommer över o dricker med dom med. Vet inte jag e.

Men iaf kul kul ^^

Puss o Kram/Madde  

Av Madde Rönnqvist - 12 maj 2011 21:45

Nu e man hemma efter en timmes jogging/gå runda ^^
Skönt som faan o bah gå o gå o jogga o så ^^


Men nu ska jag snacka lite med Alex o Joachim  Sen ska jag börja packa för morgon dagen ^^


Puss o Kram/Madde   

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards