liveyourlifee

Alla inlägg under maj 2011

Av Madde Rönnqvist - 23 maj 2011 21:23

Nu har man en ny design igen då ^^

Vad tycks ? :)


Få se hur länge jag har denna design innan jag byter igen ^^


Puss o Kram  

Av Madde Rönnqvist - 23 maj 2011 19:14

Sitter nu o bah tar det lugnt.
Idag gick man i skolan då sen när man kom hem la man sej i soffan o bah lata sej eftersom att de inte blev så mkt sova i helgen ^^
Ska kanske dra ut o gå strax. Blir nog längre än igår men vi får se hur jag gör ^^

Sitter nu o bah lyssnar på musik ^.^

I morgon ska man till skolan då men kanske slutar vid tio men de vet vi inte.
Sen ska man till tandläkaren igen. Asså jag fattar inte ens varför jag ska dit igen jag va ju fan där i onsdags tror jag de va.
Så jävla drygt att man ska åka fram o tillbaka stup i ett.


I helgen blire att man drar till stugan med morsan o dom då ^^
Kommer bli fett sköjj ju ^.^

Saknar dom som bah tusan!


Fan kan inte tänka mej att de bah e en vecka kvar som jag kan förbättra mina betyg på!

De e ju sjukt!

Betygen sätts den 6 juni. Då när jag kommer hem från Stockholm o jag åker ju nästa tisdag den 31 maj alltså. Kan inte fatta att tiden går så sjukt fort!


Aja men nu ska fixa lite ^^


Puss o Kram  

Av Madde Rönnqvist - 23 maj 2011 19:07

   


Bah slapp kläder idag ^^

Puss o Kram   

Av Madde Rönnqvist - 23 maj 2011 18:42


Puss o Kram  

Av Madde Rönnqvist - 22 maj 2011 16:50

Sitter nu hemma o bah latar mej framför datan.
Funderar på o dra ut o sola lite o bah slappa där ^^

sov hos Fanny i natt då.

Sköjj de.
Crusingen igår ägde ju fan ut allt ^^

Vi gick runt o runt o snackade med folk vi kände, va med Fannys bror Oscar o hans tjej Frida o sen två kompisar till Oscar som heter Jonas o Olle. O vi gick runt lite o bah kikade. Träffa på några som va lite full o de va sköjj speciellt när vi träffa Patrik som hade raggat på en polis-brud. Haha ^^

Sen så gick vi bah runt där ^^

Ett par killar som satt i en sjukt snygg raggarbil bad oss åka med dom med de skippade vi.
Sen så blire att jag o Fanny kommer förmodligen vara med i tv i höst.
Som att vi e BÄST ^.^

Haha men liksom dom filma ju "112 poliser" igår i stan så vi liksom villa se när dom filma så vi gick förbi o då filma dom oss sen när vi bah satt där o kika så filma dom oss :D O sen efter ett tag kom dom där fylllosarna/uteliggarna som poliserna snackade med som dom filmade fram till oss o frågade om vi hade nå sigg o då filmade dom oss o allt.
Sen i lite senare så filmade dom oss med o sen senare på kvällen när vi bah satt o kikade på bilarna då kom dom igen o filmade ^^ Så jävla najs tkr vi ^.^

Så till höst blire att kika på "112 poliserna" på 4an ^^ Gryyymt ;)

Sen så snacka om bra gjort att Fanny blev så hungrig att hon köpte en såndär stor yoghurt och gick runt o drack det på stan såg snyggt ut de ;)

Sen så skulle vi på en jävla toa o fyyyfaaan vad den stank... USCH!  Man ska inte gå på toa i stan. Blää.

O sen när vi stog på källgatan o kika efter en bil där två snyggingar körde då kom en blå liten mini bil o fråga vart donken låg. Så vi försökte förklara vart de låg. Grabbarna va mellan 16-18 år o dom körde bil bra gjort va? O så fråga dom om vi kunna följa med i bilen o förklara vägen sen så skulle dom skjutsa tillbaka oss. Så vi hoppa in i bilen o allt o förklara vägen. O säger bah han körde som en galning. Han hade tydligen Köpt körkortet xD

O dom verka helt dum i huvve dom bah när dom såg skylten som de stog Söderhamn på " nu är vi ju i söderhamn" " Men e inte vi i hudik ?" Asså vafan ofta man är i söderhamn o tror att man är i hudik snacka om att ha kommit fel då. Aja så då körde dom en bit när dom skulle köra tillbaka oss men vi han bah till lidel typ innan vi bah dom släppa av oss för vi ville inte bli stoppad av polisen så då släppte dom av oss där så gick vi tillbaka till stan. Så snacka om att vi brände mycket kallorier i går ^^


O idag e de en sån värme ^.^


O nu e de bah en vecka o två dagar sen drar man i väg till Stockholm ^.^

  

Puss o Kram  

Av Madde Rönnqvist - 21 maj 2011 15:22

Så hitta inge mer jag vela ha på sidan jag skulle kika på ^^
Så min morsa får ringa mej o så får hon veta mer sen ^^  

   

  

Av Madde Rönnqvist - 21 maj 2011 14:57

Sitter nu i sängen med Fanny. Kikade på en trailer som va rätt så läskig ^^ 

Haha ikväll blire att kika på den o de kommer bli grymt x) 

Blir att göra sej i ordning inför Crusingingen ^^ 


O har ni hört ?

värden ska gå under 18,01 xD
BULLSHITT!!!
Seröst fattar inte hur man orkar lägga ner tid på att hitta på nå sånt!!


Aja nu ska jag kika på vilka klänningar jag vill ha som att min morsa bad mej välja ut en klänninging jag vill ha ^^
 
Puss o Kram   

Av Madde Rönnqvist - 20 maj 2011 21:59

Ligger i sängen o bah tar det lugnt.
Eftermiddagen med André va grymt rolig ^^

Vi kika film o hade de sköjj.
I morgon blire Crusing med Fanny sen sova hos henne.
Nu ska jag nog ta o kika på en film så natti ^.^


Puss o Kram   

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards