liveyourlifee

Alla inlägg den 7 januari 2014

Av Madde Rönnqvist - 7 januari 2014 21:43

 


Intresserad av att köpa dig en ny jacka som är sjukt snygg? 

Isf ska du klicka in här och du kommer direkt till hemsidan där det finns hur snygga jackor som helst! 

Ni kommer inte ångra er! 


Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 7 januari 2014 20:54

 


Intresserad av att köpa hem några bekväma och snygga Jumpsuits? 

Isf ska du klicka här och du kommer direkt till sjukt snygga jumpsuits! 

Ni kommer inte ångra er! 


Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 7 januari 2014 18:48

Nu har älsklingen kommit hem från jobbet då så välkomnade honom hem. 

Och imorgon får jag hänga med på jobbet och åka lastbil. Woooohooo :D 


Gav älskling ett mysigt välkomnad hem från jobbet med ljus och romantisk musik och så stod jag i mitten av ljusen så han vart rätt förvånad men vi fick vår dans iaf :)♥♥♥

 

Han vart riktigt glad men överraskad :D 

Nöjd som fan blev han med! 

Hans ord va "jag vart chockad men kunde inte ha fått ett bättre välkomande. Jag älskar dig!" 

Och jag älskar honom! 


Nu blir det att släcka alla ljus sedan dra och handla mat. 


   


Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 7 januari 2014 18:44

 


Här finns det lite blandat men skitsnygga kläder.

Så är ni intresserad av att köpa snygga kläder så kika in sidan och klicka här.

Ni kommer inte ångra er det kan jag lova er. 


Puss och kram//M


Av Madde Rönnqvist - 7 januari 2014 17:34

 


Är ni sugen på att beställa hem underkläder? 

Som dock är både sexiga och snygga

Visst det finns ju vanliga sköna trosor och sådant för er som vill med. 

Klicka här och ni kommer direkt till där dom finns. 


Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 7 januari 2014 17:29

 

Intresserad av att köpa några byxor på internet? 

Isf klicka här

Jag lovar det finns riktigt snygga brallor där. 


Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 7 januari 2014 15:23

1. Sugen på det på första raden? isf klicka här

2. Sugen på rad 2? isf klicka här

3. Sugen på sista raden? isf klicka här


Är ni intresserad av att shoppa lite kläder på internet så kan jag rekomendera dessa. 

Det kommer komma fler nån gång med. 

Hoppas ni hittar nå ni gillar. 


 


Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 7 januari 2014 14:45

Hallå gissa vad! 

Jo idag så är det min älskade lillasyster Matildas födelsedag! 

Idag fyller min lilla ängel 3 år. 

Alltså snacka om att åren bara springer iväg! 

Jag minns den dagen hon föddes och kom hem från BB och hon va så sööt och så rund om kinderna. 

Nu är hon inte lika rund om kinderna men hon är lite rund om dom. 

Men hon bara växer och växer och hennes hår är så fint och lockigt. 

Hon har rena änglarhåret. 


Va ju hem till morsan och träffade lillasyster i fredags och gav henne hennes födelsedagspresent vilket var en Barbie. 

Men hon bara sprang runt och runt och så ropa hon " kolla på mig Madde" och sen vela hon köra " kom och ta mig" och sedan så dansade vi och snurrade runt till Marccolio.


Min kära lilla ängel bara växer och växer. 

Men hon kommer alltid vara min lilla ängel hur stor hon än blir. 


Så Grattis på födelsedagen älskade Matilda! 


Här är en låt till dig min lilla ängel på födelsedagen! Grattis! 


Där har du en låt du kan lyssna på gumman min! 


Hoppas du får en underbar födelsedag min ängel! 

Du vet att jag älskar dig syster! 


Puss och kram//M



Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards