liveyourlifee

Alla inlägg under april 2011

Av Madde Rönnqvist - 17 april 2011 20:08

Senast den 25 April kommer min myspys ^^
Längtar tills den kommer.
Sitter bah o väntar på att dom ska meddela att den har kommit.
Hoppas den kommer på onsdag   




































































































 








 


Puss o kram/Madde  

Av Madde Rönnqvist - 17 april 2011 16:48

Sitter o snackar med kusse om hur de blir till påsk.
Han kommer till Söderhamn på torsdag så blir att va med han då o får se om han sover här om han får för farsan.
Ska bli sköjj o träffa honom eftersom att sist man träffa honom va när jag va runt 13 år tror jag.
Minns inte riktigt som att de va länge sen.
Ska bli så sköjj o äntligen få träffa honom!

Va hos Simon idag då.
Han o några polare till honom spelade basket.
Kanske lägger upp videon sen som jag spelade in.
Vet inte om de är okej än om jag gjört.
Aja hade sköjj iaf, stannade till 15,50 för sen skulle han på träning.
Blir att vara med han i morgon med men då blire att vara hemma hos mej.
O då kan vi vara länge än va vi va idag.
O just nu sitter jag bah här o skriver medans lillesyster,farsan, famor o farfar e nere.
Snart kommer nog En annan Simon o Olivia o Thomas hit med som att dom ska fira lille syster.

Aja ha en topen kväll!   


Uppladdad via MMS

Puss o kram/Madde  

Av Madde Rönnqvist - 17 april 2011 12:26

Sitter nu o väntar på att klockan ska bli 13,00 så man kan dra till bussen för då drar man till Simon.
Blir att vara med honom en snabbis idag bah.
Men kommer vara mer i veckan tror jag nog.
Lille syster har kalas för släkten här hemma nu då.

Har nyss fikat lite o ska strax dra.
Man har ju sällskar av fasters hund Acke här med o han e så sööt   

I morgon e de skola igen då som vanligt.
Slutar klockan två så de e en ganska kort dag.

Snacka om att man känner sej kort när man har en lille syster som e lång.
Hon är fyra år yngre än mej men e längre än mej.
Hon är ovanligt lång men så e de   


Aja nu ska jag ner till sötnosen Acke sen väntar man in tills man ska dra till bussen.


 

Puss o Kram/Madde  

Av Madde Rönnqvist - 16 april 2011 21:31

Nu blire att göra nå annat än data.
Blir nog att kika film sen sova ^^
Vi får se.
För syster ska nu ha datan.

Aja sov så sött alla!

Nattinatti  

Puss o kram/Madde  

Av Madde Rönnqvist - 16 april 2011 20:06

I morgon klockan elva drar man hem till Simon då!

Sköjj!

Men de tråkiga e att jag måste hem till tre bah för att fira lille syster.
Asså jag hatar kalas!
Usch!
Fest? Visst de e sköjj som fan men kalas då när släkten träffas bah för att fika o snacka skvaller? Näe usch faan de e inget för mej!
Men min farsa liksom TVINGAR mej att komma hem till dess.

För han hotar med att om jag inte kommer hem till dess då tar han ifrån mej mina pengar!
Fett surt!
Hatar att han kan göra det!

Han låter fan inte mej ha ett liv fören jag e 18 år!
Vilken farsa man har va?

Men aja..
Får väll acceptera vem min far e!

Kommer iaf bli sköjj i morgon fram till 15,00...

Puss o kram/Madde  

Av Madde Rönnqvist - 16 april 2011 18:16


Puss o kram/Madde  



Av Madde Rönnqvist - 16 april 2011 18:02

Vart inge fanny idag.
Gillar inte de jah e!
Så har inte gjort ett skit idag mer än att sola o lata framför tv.
Känns inte så bra!
O nu försöker jag nå Simon men de är inte så lätt pga att hans mobil krånglar o så.
Tkr inte om de jag e.
Men aja livet e som de e.

Men jag e ju den typen som har dåligt tålamod o gillar inte att vänta med en del saker.
Som tex. höra med Simon om hur de blir i morgon.

Drygt? Ja de kan man verkligen säga!

O väntar på maten gör jag med.
Farsan gnäller om att jag ska städa o ja allt men idag känner jag för att bah ta de lugnt om jag inte ska vara med någon så tänker inte städa elr nå!

Vi ska strax äta grillat bah farsan blir klar med maten.

Sitter nu o lyssnar på Simons rapp!
Han e grymt bra tkr jag.

Puss o kram/Madde  

Av Madde Rönnqvist - 16 april 2011 11:29

Sitter nu vid farsans data o väntar på sms från Fanny.
Ska strax gå o möta henne för sen ska man hem hit o fixa lite utomhus som att de är sjuuukt varmt ute!    
Nu e de fan snart sommar! Fan va gött asså!   

Snacka om att jag liksom älskar sommaren ju!

Farsan o lille syster drar till stan o fikar med en polare till farsan.
Jag brukar aldrig hänga med för de e inte riktigt min stil.

Vill va med Simon idag men han e i studion så de går inte.
Ville dit o lyssna men hittar inte dit o jag vill inte störa o be han o möta mej elr nå.
Så de blir att vara med underbara syster idag istället.

Bah hon smsar nån gång så jag vet när jag ska börja gå!

Alla får fan ha en underbar dag tkr jag   


Puss o Kram/Madde  

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<<
April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards