liveyourlifee

Alla inlägg den 5 juni 2011

Av Madde Rönnqvist - 5 juni 2011 22:33

Tanken på att vi åker hem i morgon gör mej så Deppig... 

Vill inte vara deppig!! 

Tycker om att vara glad ^^ 


Jag trivs så grymt mkt här i Stockholm! 

Jag känner mej alltid så glad här ^^

Vill bah ta med mej mina vänner o syskon o flytta hit. 

Det hade varit perfekt! 

Men har mina drömmar någonsin blivit sann? 

Nope inte direkt. 


Har iaf nyss spelat kort med Lena, Farsan, Syster Nellie, Helle o Max o nu e dom på väg hem så har nyss sagt hej då till dom som att vi inte vet när vi träffas nästa gång ^^ 


Men nu har jag verkligen ingen lust att blogga så får se om de blir nå mer bloggande ikväll annars bloggar jag mkt mer i morgon ^^ 

 

Puss o Kram  

Av Madde Rönnqvist - 5 juni 2011 19:12

Sitter o bah chillar lite nu då.. 

Har nyss varit ute o kickat fotboll ^^ 

Kul som faan de ju    

Hahah ^^


Aja förrätten o varmrätten har vi ätit nu då o strax blir väll att käka efterrätt ^^

Lena gör alltid sån sjukt god mat så de e alltid så kul att va här när man vet att man verkligen får mat. För hemma e man ju alltid osäker om de blir nå middag elr inte som att farsan jobbar så mkt o när han kommer hem brukar han inte ha någon årk till att laga mat. Men aja.. 

Efter vi har käkat blire att spela kort igen o vi har så kul att vi spelar om pengar ^^

Haha^.^


Men nu e de bestämmt iaf... Den 21 Juli drar jag, farsan, Nellie o en varsin kompis till oss hit till Stockholm för att gå på Grönalund o förmodligen blire att klippbada med ^^ 

Men vi stannar bah till den 24 Juli den gången som att farsan börjar jobba den 25 Juli men asså jag kommer ta med mej en kompis hit fler gånger som att jag kommer att få de ^^ 

Men antingen åker vi på morgonen den 21 elr så åker vi kanske på kvällen den 20..

Har inte bestämt det helt än ^^ 

Men vet att det kommer äga ut så jävla mkt  


Men aja nu kommer jag inte på nå mer ^^

 

Puss o Kram   

Av Madde Rönnqvist - 5 juni 2011 12:33

Sitter nu i soffan här med syster^^ 

Har nyss varit o handlat till trerättersmiddagen vi ska ha i kväll när Helle o Max kommer hit o ska käka middag o umgås med oss o så. 


Vi har nyss hyrt en film som heter "The Dread Outside". Har aldrig sätt den men den verka bra så ska kika på den med syster strax. 

Farsan o Lena har åkt iväg på ärenden vet inte riktigt vad men aja..


I morgon åker man ju hem igen då.. 

Inge kul.. 

Åker runt tolv tiden för syster ska o fira sin lillebror vid tre tiden. 


Asså fan har fortfarande inte fattat att vi bah går i en vecka till typ o sen e de Sommarlov! De e ju sjukt.. 

För nästa onsdag går man ut nian då ^^

Faan vad NICE liksom ^^

Grymt !! 


Men aja syster börjar bli otålig nu för hon vill kika film så nu blire att drick cola o kika film   

 

Puss o Kram   

Av Madde Rönnqvist - 5 juni 2011 11:15

  


Mitt svar:


 


Asså Pappor har lika stor del i barnens liv som mammorna!!!!


Puss o Kram  

Av Madde Rönnqvist - 5 juni 2011 01:06

 




 




Asså håller fullständigt med Kevin!!! Mikaela verkar sjuuukt omogen som bah den! Anklagar Kevin för allt o ljuger om honom och allt de e ju abbsurt!! 

Tycker att hon borde ta o växa upp som att hon e morsa o borde fatta att man inte sitter o ljuger om folk!! 

Vafan ska hon lära Kelly att ljuga o bli en sådan som man inte kan lita på eller? 

Om Mikaela ska hålla på så där borde ju fan Kevin fixa ensamvårdnad om Kelly!!


Blir bah så jävla irriterad på henne!

Att man orkar sitta o ge all skit till barnets far!!  Till Kellys far!!! 

Så omoget gjort!!! 


Gaah sjukt! 


Kelly ^^ 

Puss o Kram  

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards