liveyourlifee

Alla inlägg den 20 juni 2011

Av Madde Rönnqvist - 20 juni 2011 20:48

Vad ska man göra om man är helt trött på sitt liv? 

Vad ska man ta sej till om man är helt less på nästan allt? 

Vad ska man göra om man känner sej helt tom? 


Varför ska alltid livet vara så komplicerat? 

Varför kan man inte bara få vara glad och lycklig? ¨

Varfär ska det alltid vara så jävla svårt och bara sköta sitt eget liv? 


Jag kan inte ens sitta still själv och inte göra nånting utan att dåliga tankar kommer upp i huvudet på mej. 
Jag kan inte sitta här vid datan som ingenting. Mina tankar fyger omkring och gör mej deppig. Känner mej så rädd för att inte ha något att göra..
Känner mej orolig för mej själv?
Varför ska de vara så här?  

Så jävla less på alltihop!!! 

 

Puss och kram  

Av Madde Rönnqvist - 20 juni 2011 18:42

SORRY! 
Vet att jag bloggar så sällan men jag har faktiskt inte alltid tid.

Jag bloggar varenda gång jag sitter vid datan men nu på sistone har inte det varit så ofta.


Är hemma hos morsan nu iaf.

Blir att stanna här tills på onsdag sen på torsdag blire att va med bästa Fanny ^^

Kanske blir att sova där elr nått vi får se.

Sen på fredag så kommer Lena hit så då blire väll att käka middag med dom elr något det märkt ^^


I natt sov jag  ju hos Helena.

Vi gjorde typ inget igår.

I morse så vakna vi sen kliv vi upp och så gick vi och käka frukost sen drog vi iväg mot stan.

Dom släppte av mej vid farsans jobb och där satt jag till klockan 11,45 typ och sen gick jag ut till bussen och åkte hit.

När jag kom hit så Spela jag lite med bror sen vakta jag lille syster medans morsan städa. ^^


Och nu ligger jag här och ska strax starta en film ^.^

 

Puss och kram   

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards