liveyourlifee

Alla inlägg den 2 juni 2011

-

Av Madde Rönnqvist - 2 juni 2011 23:12

If you don´t love me.. 


I don´t love you! 

Av Madde Rönnqvist - 2 juni 2011 19:05


Älskar låten som bah fan ^^


Puss o Kram  

Av Madde Rönnqvist - 2 juni 2011 17:39

Shopping rundan idag gick kanon ^^ 

Men i morgon blire nog att åka ta bort larmet från skärpet jag köpte till examen.

Den dumma expediten på affären va ju dum i huvudet hon glömde ta bort larmet från skärpet men de konstiga e att när jag gick ut så startades inte alarmet. 

De e väll sjukt ? 


Aja tog tre timmar att hitta de jag behövde. 

Men man fick liksom bah stå på Nackaparkeringen i tre timmar, så efter dom tre timmarna blev vi tvungen o dra. 

Så vi skjutsa hem Lena till sej sen drog jag, farsan o syster till andra affärer där vi köpte man o medans dom gjorde de gick jag o köpte smycken till examen sen gick jag o köpte hårfärg så nu e allt klart som jag ska ha på examen. Men jag kan inte lägga upp en bild på hur det ser ut fören efter examen som att det ska bli en överraskning o jag tänker inte ens visa mina vänner elr nått, dom enda som har sätt det e syster,farsan, lena o Helle. 
O justja vi som åkte till Nacka va Jag, Syster Nellie, farsan, Helle, Max o Lena.


De jag köpte till examen va:


- Klänning

- Linne

- Kort tröjja som man bah har över axlarna

- Skor

- En rätt så stor ring

- Stora örhängen

- Hårfärg

- Bh

- Skärp


Tror de va allt.


Men jag har ett problem o de e hur fan ska jag ha mitt hår på examen ? :O

HJÄLP MEJ! ^^


När man kom hem testa man allt ihop sen bytte man om till shorts o linne o sen gick man ut o sola då ^^

O nu ska jag dra ner o hjälpa till med maten så hare bäst medans då ^^


Puss o Kram   

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards