liveyourlifee

Alla inlägg den 8 juni 2011

Av Madde Rönnqvist - 8 juni 2011 21:56

Nu blire att lägga sej i sängen o kika film o smsa med Adde.

Sen efter de blire att sova så Nattinatti ^^

 

Puss o Kram  

Av Madde Rönnqvist - 8 juni 2011 21:22

Eftermiddagen va rätt så grym ^^

Va med Helena, Coffe o Adde ^.^

Sköjj som tusan va det!

O på fredag blire förmodligen att vara med Adde   

Sköjjsköjj ^^

Inte för att jag tror att han kommer läsa detta som att han inte gillar bloggar, men ändå.


Sjukt sköjj va de idag iaf.

När man kom till stan med tre bussen så drog man till Sebylla (stava), för där satt Helena o Coffe, men precis när jag kom gick Coffe o mötte Adde.

Sen så satt vi där ett tag men sen åkte vi hem till Coffe.

Då satt vi o kika på film o så.

Sen så drog vi till stan.

O då köpte Helena o Coffe sej en varsin glass på donken.

Sen åkte vi till Resecentrum o satt där i bilen medans vi bah vänta.

Sen så klockan 20,43 drog Adde till bussen.

För han bor inte här i Söderhamn..


Men aja en sköjj dag.


O i natt så vart de ju inte mkt sova..

För övernatta ju i skolan o så men vart inte mkt sova iaf..

Så idag så va man ju sjuuukt trött men de gick ändå ^^


Puss o Kram   

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards