liveyourlifee

Alla inlägg den 6 juni 2011

Av Madde Rönnqvist - 6 juni 2011 21:59

Nu drar jag o kikar film sen lägger jag mej o sover^^


Om ni har mitt nummer så e de bah att smsa ^^


Puss o Kram Bitches   

Av Madde Rönnqvist - 6 juni 2011 21:02

Asså jag fattar inte..

Alltid när jag e hemma i söderhamn Elr snarast Döderhamn så känner jag mej så deppig.

För liksom det händer ju inte ett piss...


Känns bah så jävla ödelagt Usch!!!


Asså vad kan man hitta på som e kul o att man inte känner sej deppig? Ska man behöva gå o lägga sej tidigt elr?


Tror fan jag ska göra de.


Blir väll typ att packa till morgondagen sen gå o lägga sej fast att jag inte e ett dugg trött..

Men tar väll o kikar på någon film innan...


Men aja hare bäst snyggingar.


Puss o Kram   

Av Madde Rönnqvist - 6 juni 2011 20:36

Guuuh kan man ha mer huvud värk elr? ^^

Ont som tusan gör de..


Kom till söderhamn vid tre idag då men när vi skussa (stava) lille syster till hennes mor så fråga Lotta (min systers mamma), om jag ville stanna o fika för dom skulle fira Noel. Min lillesysters bror.

O ja klart jag stanna.

Så då fick man träffa systers släkt som man inte träffat på evigheter så kul o få träffa dom ^^

Sen så tog jag 18,30 bussen hem.


På bussen mötte jag på Fanny så hon o jag satt med varandra på bussen o sen drog jag hem.

När jag kom hem blev de bah att klippa gräset o nu sitter man här.


I morgon efter skolan drar man in till stan med Fanny sen klockan 17,00 blire möte/Kurs på Körskolan ^^

Sen blire dra tillbaka till skolan för blir övernattning i skolan i morgon för niorna ^.^


Puss o Kram  

Av Madde Rönnqvist - 6 juni 2011 09:56

Godmorgon alla snyggingar ^^


Sitter nu o bah kikar lite på datan. 

Har nyss varit ute o solat o plockat festingar på Kitte. 

Hon e så smal o allt men ändå lossar jon sjukt mkt pälls... 

Hon är typ aldrig hemma hos e alltid ute på språng typ utan när hon känner för att komma hem o käka men sen drar hon oftast igen. 


Har packat ihop typ allt men inte än för först ska jag in i duschen men måste vänta tills syster e klar ^^ 

O de verkar hon vara nu. 

Så blir att dra o duscha nu sen torka håret o allt ^^ 

Men först ska lyssna klart på låten en kompis har gjort som ligger ute på Youtube ^^ 


Men aja nu ska jag dra. 

Får se om jag hinner blogga nå mer innan vi åker. 

Vi far härifrån runt halv tolv. 

O jag vill verkligen inte hem men aja hare bäst 

 

Puss o Kram   

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards