liveyourlifee

Alla inlägg den 11 juni 2011

Av Madde Rönnqvist - 11 juni 2011 23:54

Usch inge kuul.. 

Jag e deppig idag som ni märkt.

Har ju liksom bah lagt ut deppiga inlägg idag... Inte så kul o läsa elr hur ? 

Men asså idag har jag varit så trött hela dagen typ o de gör mej så deppig. 

Usch.. 

Hoppas jag e gladare i morgon. 

Får se om Adde kommer i morgon för isåfall kommer jag verkligen vara glad ^^

Men idag har jag inte varit de så mkt..

Idag känner jag mej bah så deppig o förvirrad...

Vet inte riktigt vad jag ska ta mej till .. 

Men aja.. ska nog lägga mej o kika film o sen sova^^


Så Puss o Kram snyggingar   

...

Av Madde Rönnqvist - 11 juni 2011 16:41

Jag orkar inge mer! Ger upp!

Av Madde Rönnqvist - 11 juni 2011 14:00

Asså visst de e drygt att få höra när folk klagar på mej...

Men de dom inte vet e att dom bah stärker mitt självförtroeende.

Jag vet hur jag ser ut o bryr mej inte om folk klandrar ner mitt utseende..

Jag e den jag e o de kommer jag alltid att vara.

Jag bryr mej inte vad andra tkr för illa om mej för asså om dom tkr något jag har på mej e fult så visst ni får tycka de hur mkt ni vill men ni har inte med saken o göra och de e inte ni som ska ha det på er så vrf bryr ni er om de? Huvud saken e ju att jag tkr de e snyggt som att de e jag som ska ha de på mej.

Så fattar inte riktigt vrf folk ska klaga på saker när de inte e dom som har det.

O folk behöver inte lägga sej i andras liv hela tiden!

Vrf ska de vara så svårt för vissa att förstå?

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards