liveyourlifee

Alla inlägg den 6 april 2013

Av Madde Rönnqvist - 6 april 2013 13:46

Sitter på Ikea nudå och käkar riktigt mumsigt.

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 6 april 2013 10:55

Godmorgon folket

Sitter i bilen nu med Fanny och farsan påväg till Gävle. Blir att dra till Valbo och kolla runt lite där. Riktigt nice!

Fint väder är det med.
Skönt som bara den.

Är trött som bara den.
Kom inte i sängs fören vid ett i natt elr kanske lite tidigare nånstans mellan tolv och ett iaf :)
Sen så klev man upp strax innan nio och tvättade håret sen fixade man sig sen käkade man frukost och nu är vi på väg.
Fick dock strömavbrott när vi höll på att fixa oss tidigare och då höll man typ på och lacka ur totalt.

Puss och kram//M

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards