liveyourlifee

Alla inlägg den 11 april 2013

Av Madde Rönnqvist - 11 april 2013 23:07

Är så sjukt less på att inte få må nå bra. Är trött på att känna mig ensam fast att jag är runt folk!
Är trött på att kännas utstött och få allt jävla skit som jag egentligen inte ens förtjänar.
Orkar inte med att må så här.
Varför kan jag aldrig få må bra? Vara lycklig och glad?
Sist jag var glad och lycklig va när jag var i Stockholm sist då lördagen till måndagen då jag fick umgås med den underbaraste.
Känns som att jag ska börja gråta när som helst men att det aldrig kommer några tårar!
Vad är det för fel egentligen?
Vad har jag gjort för att få ett sånt här liv? Att behandlas som skit och få en massa skit!
Jag är som alla andra men det verkar inte folk vela inse.
Är trött på allt jävla skitsnack och rykten och vidare.
Om folk undrar nå så kan dom väll för fan komma fram till mig och fråga det själv så får dom ju reda på sanningen ist för att fråga andra som inte gör nå annat än att ljuga om mig!
Är less på detta nu!
Lämna mitt liv ifred!

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 11 april 2013 15:54

Nu är det dags att käka då.
Har nyss kommit hem till Fanny efter en tid i stan och så.
Så nu blir det att käka paj sen slå in lite paket.

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 11 april 2013 13:09

Snacka om att man är nöjd.
Idag gjorde man sista provet då på grundmatten så nu är man klar med det så nöjd som fan plus att jag får vara ledig i morgon.

Fast det negativa är väll att min mobil har nu gått sönder helt typ.
Glaset har spruckit ännu mer på telefon så det är sprickor över hela glaset och det har lossnat en hel del glas med så måste verkligen lämna in telefonen på lagning.
Inte kul.

På lördag blir det Gävle med Fanny så det är iaf riktigt kul. Längtar som bara den.

I morgon fyller min äldsta Lillesyster 14 år och idag fyller kusin Tobbe och på måndag fyller farfar 71 år :)

Längtar som bara den tills nästa fredag då kommer min underbara från Stockholm hit så då blir det grymt :)

Puss och kram//M

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards