liveyourlifee

Alla inlägg under juni 2013

Av Madde Rönnqvist - 18 juni 2013 14:10

Saker blir aldrig som man tänkt sig.
Slutar oftast med att man blir besviken elr ledsen.
Men vad kan man egentligen göra åt det?
Det som händer ja de händer.
Om det är ens egets fel så får man stå för det och är det inte de ja då får man väll bara ta och acceptera det än då.

Jag har varit med om en hel del som har gjort mig besviken och ledsen och det jag har fått lärt mig av de är att man kan tydligen inte göra något åt de!
Man får acceptera läget göra de bästa av de.

Jag måste sluta hoppas på saker och sluta förvänta mig grejer för är trött på att bli besviken och ledsen.
Orkar bara inte de mer!

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 17 juni 2013 12:44

Kavaj: England
Skjorta: kappahl

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 17 juni 2013 00:01

Detta är vad man spenderade pengarna på idag och nöjd är man som bara den!

Tjockärmade tröjan ned rosa text: stadium
Vita tröjan: Cubus
Jeansvästen: Vera Moda

Nöjdare kan man faktiskt inte bli.

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 16 juni 2013 16:09

Nu sitter man på Ikea och har shoppat loss lite grann då. Hade 817 kr när jag kom hit nu har jag mkt mindre än de.

Men nöjd är jag som bara den.
Bilder på mina fynd kommer senare.

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 16 juni 2013 16:04

Blev att man åkte till Valbo idag då med farsan, lillasyster Nellie och farsans kompisar Jens och utta.

Detta blev maten när vi kom hit.

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 15 juni 2013 02:24

Nu sitter man på bussen då på väg hem till Fanny efter en kväll med att kikat på underbara State of drama och krogen.
Hade värsta chansen att festa med state of drama men vi vågade inte fråga sen så såg vi hur dom gick till hotellet med små brudar! Då vart man sur som fan men sen så drack man mer och mer och till slut så glömde man de typ. Men kommer nog aldrig glömma de. Men aja...

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 14 juni 2013 20:10

Sitter nu och käkar ute med Fanny och dricker smirnoff ice.
Kommer bli en grym kväll.

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 14 juni 2013 15:40

Nu står man vid scenen och väntar in state of drama har nyss kikat på när dom repade och dom är grymt bra plus sångaren är Sd het!!

Sen efter så blir det signering.

Puss och kram//M

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards