liveyourlifee

Alla inlägg under juni 2013

Av Madde Rönnqvist - 3 juni 2013 23:51

Som vissa kanske vet och vissa inte så älskar jag att skriva berättelser och jag har skrivit klart en och en annan som jag har skrivit på över ett år men inte är klar med och en annan som jag har på börjat men inte sluta men så blir det för mig när jag får nya idéer typ hela tiden... 

Så nyss hade jag precis lagt mig ner i sängen och sen kom det upp tankar om hur folk beter sig mot andra och vidare och om utseenden och vidare så jag tog upp datan och började skriva det som kom upp i tankarna på mig och sedan när jag läste de så vart det faktiskt rätt så bra. Så rubriken på detta blev: Folk som tror att dom är nå!

Får se hur långt jag kommer med detta då men får nog fortsätter mer i morgon om jag ska orka upp till praktiken! 



Godnatt folket! 


Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 3 juni 2013 15:13

Nu sitter man på furan café med mor min och underbara lillasyster Matilda.
Sedan blir det att dra till leklandet med lillagumman :)

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 3 juni 2013 12:16

Jacka: Cubus
Tröja: Lindex
Skor: Hollywood

Puss och kram // m

Av Madde Rönnqvist - 2 juni 2013 21:45

Nu har man kommit hem då efter att ha följt med Ida till bussen.
Har haft en rolig kväll med henne och har verkligen saknar henne när hon va i Turkiet!<3

Nu blir det att käka och tar det lugnt!

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 2 juni 2013 18:07

Fick detta fina armbandet av bästa Ida då som hon köpte till mig i Turkiet hur fint som helst! Glad tjej nu!
Love you Girl!<3

Pusa och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 2 juni 2013 11:01

Godmorgon på er.

Nu sitter jag ute och röker då och är hur glad som helst har fått ett erbjudande som har gjort så jag knappt kunde sova i natt för att jag är så glad!

Men det kommer vara en hemlighet om vad det är tills jag är helt säker hur det blir.

Det bästa är att min far till och med har gått med på det och känns GRYMT!

Hoppas alla har det bra!

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 1 juni 2013 21:16

Jacka: Cubus
Tröja: HoM
Shorts: Hollywood
Skor: köpta av min vän F

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 1 juni 2013 16:03


Sitter nu ute på altan efter att ha varit hemma hos farmor och farfar och käkat och varit social med dom så nu blir det att röka klart sedan gå upp och kika på tv och bara ta det lugnt.


Har iaf blivit ännu mer bränd nu speciellt på armarna så när jag duschade idag så duschade jag i kallvatten så sjukt skönt va de iaf.


Puss och kram//M

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards