liveyourlifee

Alla inlägg under juni 2013

Av Madde Rönnqvist - 10 juni 2013 21:12

Efter en helg i Sundsvall och en dag hemma och två dagar och en kväll hemma hos Fanny så sitter jag nu i hennes pappas bil på väg hem.
Har haft det helt okej.

Nu blir det att sova hemma två nätter innan jag sedan åker hem till min mor och sover där onsdag till fredag och träffar mina saknade syskon sen då på fredag blir det Schools out med Fanny.

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 8 juni 2013 19:28

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 7 juni 2013 18:14

Tröja: fick av bästa Ida
Läggings: JC

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 7 juni 2013 14:08

Sitter nere i köket hemma hos Fanny nu och käkar frukost efter att ha duschat nyss och vaknade strax innan de.

Idag blir det party igen elr nå vi får se :)

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 6 juni 2013 12:55

Sitter på pizzan nudå med Fanny och ska käka pizza till frukost men vad gör det? Ibland måste man ju få lyxa till det med :)

Får se vad denna dagen bjuder på mer sen då.

Puss och kram/M

Av Madde Rönnqvist - 5 juni 2013 23:17

Ute med Fanny nudå och pratar lite fast känns ensamt att bara jag som får dricka.

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 5 juni 2013 13:17

Nu sitter man i soffan bredvid Sofia på praktiken och vart att grilla hamburgare så nu är man proppis mätt.

Slutar om 45 min så då tar man bussen hem och vilar lite innan man drar ut.

Puss och kram//M

WTF

Av Madde Rönnqvist - 4 juni 2013 04:16

Klockan är fan 04.13 och jag är vaken... Va fan är de för fel? Fattar inte vrf jag inte kan somna? Kan liksom knappt hålla ögonen öppna men när jag ligger i sången så går det inte att somna....

Kommer få kämpa att hålla ögonen öppna på praktiken!

Hate this!

Puss och kram//M

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards