liveyourlifee

Alla inlägg under juni 2013

Av Madde Rönnqvist - 26 juni 2013 17:54

Detta är hur man ser ut idag då.
Sitter på bussen med Fanny nudå på väg in till stan.
Blir att käka där då och bara dricka en smirnoff ice sen inge mer alkohol resten av kvällen.
Vill ju vara snäll mot Fanny och vara nykter med henne :)

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 26 juni 2013 00:50

Nu är det dags att gå ner i vikt!
Känner att det är dags att börja träna och äta nyttig mat! Sluta äta allt onyttig mat!
Måste verkligen kämpa nu!

Slut på de onyttiga!
That's it!!

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 25 juni 2013 11:40

Nu är mina skönheter sold då.
Men bättre de än att dom ska ligga hemma pch skrota.
Jag köper ju klackskor rätt så ofta men inte alltid jag använder dom.
Så dom jag säljde idag har jag använt en gång och de va typ i 30 minuter.
Sen efter de har dom bara eldat uppe i mitt rum.

Men nu är det en annan som äger dom.

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 25 juni 2013 11:01

Det vart en hel del drickande och massa sånt och trevligt umgänge.

Nu är bästa Ida 18 år :)

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 24 juni 2013 21:24

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 21 juni 2013 15:20

Nu sitter man ute på altan med farsan och hans vän Jens medans man väntar på att man ska ta bussen till stan till Ida och fira den bruden som fyller 18 år idag :)

Grattis bruden <3

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 21 juni 2013 11:29

Godmorgon allihopa och glad midsommar!

Nu sitter man ute på altan i det fina vädret och ska käka frukost och röka efter.

Vaknade typ kvart i elva elr nå helt för vaknade lite då och då under morgonen. Sen så klev man in i duschen iaf och nu sitter jag här.

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 20 juni 2013 18:48

Nu ligger man framför Tven då hemma med världens huvudvärk och ont i kroppen!
Kom hem från Hudik idag då.

I morgon blir det att fira bästaste Ida!
Imorgon är det krogen som gäller då vi ska supa som fan båda två :)

Puss och kram//M

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards