liveyourlifee

Alla inlägg den 23 oktober 2013

Av Madde Rönnqvist - 23 oktober 2013 10:46

Idag är det den 23 Oktober det betyder att min äldsta lillebror Mattias fyller 15 år idag.

GRATTIS på födelsedagen älskade bror och hoppas verklgien du får en grymt bra födelsedag och att du får fina presenter!

Nu är det bara tre år kvar sen så blir du 18 år.

Alla minnen jag har med dig broder dom är fantastiska.

Minnen från när vi va ute i stugan och sköt med geväret och när vi va ute och fiskade med båten med din far och när vi va ute och vandrade där vid stugan ut mot vattnet och vi samlade på stenar.
Minnerna när vi satt och spela Call of the duty och skrek och skrattade och hade det riktigt roligt.

Minnerna från när du och jag och lillebror marcus och min syster nellie och dom vuxna var ute med husvagnarna och camprade och hade det trevlig och när vi då va och badade och skvätte vatten på varandra.

Du har varit med om en hel del men vi har så många underbara minnen tillsammans och man kan inte ha något bättre bror!

Du är fantastisk ska du veta!

Älskar dig käraste bror och grattis på födelsedagen!


Puss och kram//M

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards