liveyourlifee

Alla inlägg den 15 oktober 2013

Av Madde Rönnqvist - 15 oktober 2013 14:03

Sitter på en sorts konferens elr kursliknande sak i hörsalen i skolan och är uttråkad som bara den.
Mannen som pratat om vårdens historia vilket är långt ifrån intressant.
Slutar efter detta som tur va men är en timme kvar.

Men som ni ser på bilderna nedanför så ritar jag mer än vad jag lyssnar.

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 15 oktober 2013 08:57

Äntligen!


Nu har jag äntligen hittat en bild på internet på den mobilen jag alltid har velat haft en stor del i mitt liv.

Den är rätt gammal då den kom ut år 2006.
Men det bryr jag mig faktiskt inte om.
Jag tycker dom är sjukt fräna och fina och jag som sagt har alltid velat haft en sådan.

Hittar dock ingen hemsida där priserna står men när jag väl gör det ska jag kolla om jag har råd att köpa den i nära framtid.
Är rätt så trött på min ruttna Iphone. Tycker inte om dom alls då dom går sönder hur lätt som helst som att dom är gjorda av glas.

På nå vis tycker jag mer om gamlare telefoner då dom är mkt mer hållbara än vad dom nyare telefonerna är.

Det är liksom min åsikt i det hela!

Jag har inget emot nyare telefoner men det är inte lika bra säkerhetskvalite på dom och jag är inte den typen som vill vara överförsiktig om min telefon då jag har rätt så lätt att tappa dom.

Och med min drömtelefon som jag vill ha, så den är mer hållbar då den är tjockare och inte gjord av så mkt glas.

Det är min åsikt och det är vad jag tycker när det gäller telefoner.

Men jajja det märks om hur det blir.

Hoppas iaf att jag kan köpa den snart då jag måste köpa mig en ny mobil.

Som att telefon är rätt så gammal att den kom ut år 2006 så kommer den häller inte vara så dyr skulle jag tro och det är positivt.

Hoppas... :)



Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 15 oktober 2013 07:12

Ny dag, nya tag!

Sitter på bussen nudå på väg till skolan.
Kan inte påstå att det har varit en lugn morgon då jag har stressat som bara den.
Vet inte riktigt vad som händer idag efter skolan mer än att jag ska laga min väska.
Igår på vägen hem från bussen så genade jag genom skogen som vanligt och precis när jag va på väg ut från skogen så låstnade det där bandet som sitter på axeln och håller i väskan. Det är för tidigt på dan för att jag ska minnas vad det heter :)
Men iaf som att jag hade den oturen igår så får jag laga den idag :)

Ha en trevlig dag allihopa!:)

Puss och kram//M

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards