liveyourlifee

Alla inlägg den 21 oktober 2013

Av Madde Rönnqvist - 21 oktober 2013 16:55

Efter att ha käkat en go sallad och sedan jordgubbar och hallon med mjölk så är magen mätt belåten.
Så nu kikar man på tv på CSI NY :)

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 21 oktober 2013 15:44

Nu sitter man på bussen då påväg hem efter en rätt så normal skoldag.
Är helt slut i kroppen och trött och hungrig.
Så när jag kommer hem blir det att käka och bara ta det lugnt.

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 21 oktober 2013 13:31

Nu sitter man på Svenskan i skolan då och ska skriva om min språkliga bakgrund.

Rätt så gött iaf men inte det roligaste jag varit med om.

Idag så slutar jag klockan tre  efter lektionen så då blir det bara att dra hem och ta det lugnt skulle jag tro.


I morgon blir det att vara med Ida. Får se vad vi ska hitta på.


I morse var det frosstigt och kallt ut, så snön är väll snart här.

Vill bara åka tillbaka till Alanya över vinten ist för att vara här i kylan.


På fredag så kanske man åker till Stockholm, men inget som är säkert än.

Men hoppas verkligen på det. för saknar stockholm som bara den.



Men bloggar mer senare.

Har kommit på lite olika meningar som jag vill tatuera in. 

Det är:

- Vida sin mis hermanos no es vida en absoluto. - Livet utan mina syskon är inget liv alls.

- Amar a mis hermanos y hermanas - älskar mina systrar och bröder.

- Luchar y vivir la vida - Kämpa på och lev livet.

- Va siempre ser uno mismo y defender lo que usted cree en - Va alltid dig själv och stå för det du tror på.

- Mis hermanos son mi vida y que me hacen vivir vela - Mina syskon är mitt liv och dom får mig att vela leva.

- Cree en el amor y en la vida y no te rindas - Tro på kärlek och livet och ge inte upp.



Puss och kram//M

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards