liveyourlifee

Alla inlägg den 17 oktober 2013

Av Madde Rönnqvist - 17 oktober 2013 21:00

Som att bästa vän Fanny promt vill att jag ska blogga hela tiden så får jag väll skriva ett inlägg nudå.

Blir att lägga mig nu snart då så man orkar upp i morgon.
Har flätat håret så jag slipper hålla på med håret så mkt i morgon bitti sen så har ja också suttit och diskuterat om en halloweenfest.
I morgon blir det skola som vanligt sedan på kvällen blir det tacos med farsan och bästa vän Fanny och sedan kika på idol.
Mysig fredag.
De bästa fredagarna är nog när man får tillbringa dom med ens bästa vän.
Skojigt.

Men bloggar mer i morgon.

Puss och kram//M

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards