liveyourlifee

Alla inlägg under oktober 2013

Av Madde Rönnqvist - 15 oktober 2013 07:12

Ny dag, nya tag!

Sitter på bussen nudå på väg till skolan.
Kan inte påstå att det har varit en lugn morgon då jag har stressat som bara den.
Vet inte riktigt vad som händer idag efter skolan mer än att jag ska laga min väska.
Igår på vägen hem från bussen så genade jag genom skogen som vanligt och precis när jag va på väg ut från skogen så låstnade det där bandet som sitter på axeln och håller i väskan. Det är för tidigt på dan för att jag ska minnas vad det heter :)
Men iaf som att jag hade den oturen igår så får jag laga den idag :)

Ha en trevlig dag allihopa!:)

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 14 oktober 2013 08:23

Här är två bilder jag har gjort genom redigering och mer.
Nöjd som tusan :)

Puss pch kram//M

Av Madde Rönnqvist - 14 oktober 2013 08:20

Hellu allihopa

Nu sitter man på bussen då på väg till skolan. Sov ju hos Fanny i natt och så.
Alltså hennes säng vill man ju bara sno.. Mjuk som bara den och skön. Bättre än min stenhårda säng.

Idag blir det nog bara att dra det hem och ta det lugnt efter skolan och så sen så får man väll se vad som blir.

Ha en trevlig dag.

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 13 oktober 2013 18:20

Sorry..
Vet att jag sa att jag skulle börja blogga oftare men det går inte så bra. Kommer inte på nå att skriva alls som är intressant.
Jag har slutat röka iaf och håller på att bli galen av suget.

Ikväll blir det att umgås med bästa vän Fanny och sova hos henne.


Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 9 oktober 2013 10:38

Nu är man typ tillbaka då.
Jag kan inte lova att jag kommer kunna hålla kvar mig på att blogga ofta varenda dag men jag gör så gott jag kan. Då jag egentligen inte har så mkt som är intressant att skriva om men ska göra så gott jag kan.


Jag har ju iaf slutat röka nu som jag försöker hålla fast vid.
Håller på och bli galen lite då och då som att jag är så sjukt röksugen hela tiden.

Men gör så gott jag kan iaf.


Veckodagarna går så sjukt fort nu för tiden iaf. Veckodagarna bara susar förbi känns det som.

Men aja, jag ska försöka göra så gott jag kan nu iaf!


Puss och kram//M

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards