liveyourlifee

Alla inlägg den 24 februari 2013

Av Madde Rönnqvist - 24 februari 2013 17:34

Nu är jag less på att bli behandlad som skit! 

Är trött på att folk inte kan ha någon repekt! 

Jag söker inte längre efter något förhållande, är trött på att bli sårad! 

Och ni som tror att jag ligger med vem som helst kan dra åt helvete för ni vet inte ens i närheten om sanningen!!! 
Jag har fyllt 18 år nu och tänker leva livet. 

Umgås med vänner och ha det kul, tänker inte skaffa kille fören jag känner att det är den rätta! 

Och jag bryr mig inte i er människor som snackar skit om mig för har ni tid att snacka skit om mig och allt så betyder det att mitt liv är mer intressant än erat! 

Jag är en normal tjej som alla andra men är ändå inte exakt som alla andra! 

Jag säger vad jag tycker, tänker och känner! 
Folk kan lita på mig! I alla fall mina vänner! 

Jag är snäll och trevlig men har temprament! 

Mina vänner och syskon är det som betyder mest för mig i hela mitt liv! 
Den som ger sig på någon av mina vänner elr syskon kan lita på att jag gör allt för få dom att ångra sig! 


Men som sagt jag tänker leva livet härdanefter så RESPEKTERA DET!! 
Jag lever inte för att göra saker efter vad ni vill att jag ska göra! 
Respekta mig för den jag är annars säger jag Hejdå! 



Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 24 februari 2013 13:39

Vart en hel del drickande igår iaf :)
Man är som tur va inte bakfull men lite seg bara och lite huvuderk ^^

Puss och kram//M

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards