liveyourlifee

Alla inlägg den 12 juli 2014

Av Madde Rönnqvist - 12 juli 2014 23:07

Nu sitter man hemma hos Helena och ska sova här. Skojjigt :)
Igår så jobbade jag ju till tre sen så hem och packade sen så kom coffe och helena och hämta mig så for vi iväg till hennes farmor och farfar i borkbo och sov där inatt.
Idag så var vi på träbåtens dag i borka brygga och kikade runt där riktogt roligt!
Käkade kålbulle som jag inte har käkat sen jag var tretton år när jag gick på kollo. Mumsigt!
Sen så lite senare efter de så åkte vi tillbaka till stugan i borkbo och käkade pannkakor sen packade ihop våra saker och åkte hem till sandarne igen.
Oh justja igår kväll så va jag och Helena på kvällspromenad och skulle genom skogen till stenar och vatten. Inte för att jag var så förtjust av att att gå i skogen men vi gjorde de ändå och sen när vi satt på en stor sten vid vattnet så hörde vi något i skogen så vi vågade inte gå in i skogen igen så vi gick runt skogen på stenarna tillbaka till stugan.
Men idag när vi kom hem så bytte vi om till bikini och så sen så drog vi och bada i lötbäcken med coffes bror och hans tjej. Riktigt skönt att kvällsbada.
Så nu är man nyduschad och fräch så nu ska jag och helena spela kort innan vi lägger oss och sover :)

Puss och kram//M

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards