liveyourlifee

Alla inlägg den 25 februari 2014

Av Madde Rönnqvist - 25 februari 2014 21:27

Detta på bilden blir min kväll då.
Har ju det förbaskade provet i morgpn så cola zero och en banan får bli mitt sällskap till pluggandet...
Känns som att man kommer vara vaken hela natten för att plugga.
USCH, FY OCH BLÄÄÄ FÖR PROV!

Jajja vad gör man inte för betygen?

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 25 februari 2014 21:24

Denna skönheten köpte jag ju idag som ni läste i förra inlägget.

Längtar verkligen tills i morgon när jag äntligen kan få använda min nya snygga klänning :)

Happy Girl!

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 25 februari 2014 20:23

Dags att kliva in i duschen och bli ren nu innab man ska lägga sig i sängen och plugga till provet i morgon.

Mätt som en plätt är man med efter att ha käkat några ägg, yoghurt och flingor och kvarg. Mömmsigt!

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 25 februari 2014 18:40

Nu sitter man på bussen på väg hem från stan.
Har tillbringat dagen i skolan sedan i stan med bästa vän ida.
Blev att köpa smink som var planerat och en klänning som inte var planeradmen jag tror fan att jag är shoppingnarkoman då jag inte kan gå in på en enda klädaffär utan att köpa något.
Blir fan galen på mig själv snart...
Men jajja tack vare min lilla shoppingdag blir jag tvungen att snåla med maten denna månad ist som bara fan!
Får fan skylla mig själv!

Klänningen jag köpte är den gråa.
Översta bilden

Den blommiga klänningen ville jag verkligen ha för den var sjukt fin och söt men kunde inte kosta på mer pengar för att köpa den.
Så jajja.

Nu blir det hem och äta sen duscha sen sova.

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 25 februari 2014 08:12

Nu är det en ny dag och då är det nya tag som gäller.

Sitter på bussen påväg till skolan nudå och är hur trött som helst men ska hålla huvudet högt och ett leende på läpparna.

Nu är det en dag närmare till fredag då jag åker till stockholm.
Längtar som bara fan!

Ni får ha en grymt trevligt dag allihopa:)

Puss och kram//M

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards