liveyourlifee

Alla inlägg den 26 augusti 2013

Av Madde Rönnqvist - 26 augusti 2013 22:48

Nu ligger man i sängen då efter att ha sminkat av sig, fixat håret till i morgon och varit ut och rökt så nu blir det att sova då som att i morgon blir det att kliva upp vid fem för att hinna fixa allt innan man ska ta sju bussen till skolan.

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 26 augusti 2013 18:41

Då var det bestämt då.
På fredag åker jag till Stockholm med farsan och lillasyster Nellie för shopping och trevlig tid i saknade huvudstaden.
Får ju låna Lenas lägenhet då hon åker till England så då blir det att vara där över helgen snacka om Nice att få åka tillbaka dit efter att jag inte ha varit där på ett tag :)

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 26 augusti 2013 15:19

Mysigt när man kom hem då så blev det att ta lita glas och värma hallon och lägga sig framför Tven :)

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 26 augusti 2013 14:24

Bilder från s-leken :)

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 26 augusti 2013 14:17

Nu sitter man och väntar bussen hem efter en rätt så skön skoldag :)
Blir nog att bara ta det lugnt i dag och kika på tv.

Helgen va iaf grymt rolig.
Då kag tillbringa den med Fanny och många fler och åkte '' no limit'' på s-leken vilket va läskigt men kul.

Puss och kram//M

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards