liveyourlifee

Alla inlägg den 8 augusti 2013

Av Madde Rönnqvist - 8 augusti 2013 22:23

Idag va vi ju och färgade håret på Fanny och det blev verkligen svart kan man säga.
Vart fint som bara den.
Dock så glömde jag knäppa kort på hur det blev när de vart klart.

Nöjd vart hon iaf.

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 8 augusti 2013 22:18

Här är bilder på själva utsikten från balkongen.
Kommer verkligen sakna min vana att gå vakna upp, klä på sig, ta något att dricka och gå raka vägen ut till balkongen och röka och kolla ut över räcket och se den fina utsikten.

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 8 augusti 2013 22:14

Som att min tele krånglar så lägger jag upp lite bilder i taget.

- Översta bilden är på Ida och en trevlig kille som jobbar på en affär här i Alanya. Dock minns jag inte vad han heter.

- Andra bilder är då jag tatuerar mig.

- Tredje bilden är på Ida och en underbar kille vid namn mahmut.

- Fjärde bilden är på söta Anna ute på balkongen.

- Femte bilden är på Fanny då hon är så nöjd över att hon ha fått en klubba. Dock va den riktigt god.

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 8 augusti 2013 22:05

Ikväll är sista kvällen här och snacka om att jag kommer sakna det som bara den!
Längtar hem men vill ändå inte åka härifrån.
Men det är inte sista gången i mitt liv jag kommer vara här de kan jag lugnt lova.

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 8 augusti 2013 21:56

I tisdags så va ju jag och Fanny och bada aquspark och fyfan vad roligt det va och grymt.
Synd att inte söderhamn har något som de tycker jag.

Puss och kram//M

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards