liveyourlifee

Alla inlägg den 10 oktober 2012

Av Madde Rönnqvist - 10 oktober 2012 18:41

Nu är tandställningen äntligen borta. 

Skönt som fan men känns rätt så knepigt och tomt, men det blir bättre snart då jag har vant mig. 


I morgon blire att stå i Cafeterian från åtta till tre i skolan. 

Sen så ska man till Bollnäs förmodligen och fixa pass. 


Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 10 oktober 2012 10:53

Ligger hemma framför tven nudå och tar det lugnt, är helt slut av mig. 

Har ont i typ hela kroppen och känner mig kaus. 

Sov hos Fanny i natt då, 

I morsen så klev man upp vid sju och sen så gjorde man sig ordning och drog till stan och till tandläkaren, 

Där var jag i ca tio minuter elr nå. Sen så tog jag sjugo över nio bussen hem. 

Dom försökte få mig att vänta ännu en månad till innan dom tänkte ta ut tandställningen men jag pallar verkligen inte vänta längre så dom tar ut den idag som planerat. 

Så tar två bussen in till stan och väntar på att Fanny ska sluta skolan sen så blire att ta ut den där förbaskade tandställningen, men kommer ändå sakna den lite för kommer kännas så tomt... 

Menmen. 


På fredag drar man till morsan och så. 

Sen på lördag kommer en vän från stockholm och stannar tills på söndag ^ ^


Puss och kram//M

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards