liveyourlifee

Alla inlägg den 7 augusti 2011

Av Madde Rönnqvist - 7 augusti 2011 21:02


Puss och kram, Chaouu  

Av Madde Rönnqvist - 7 augusti 2011 20:47

Nu ligger man i sängen och käkar kvällsfika då ^^ Blev ägg och gurka ^^ mummsigt :) Lyssnar på musik och snackar med folk men har rätt så tråkigt. Inge kul att Tony inte kunna komma i helgen. Får bah hoppas på att han kan nästa helg ^^ 

I morgon blire att vara hemma. Träna på träningscykeln och sånt. 

Aja snart blire iaf att kika film :) 


Ps. Idag fyller farsan 43 år ^^ Grattis till honom :) 


Puss och kram, Chaouu  

Av Madde Rönnqvist - 7 augusti 2011 17:40

Nu jävlar är jag less!!! Du verkar inte känna mej! Du verkar inte fatta vad du egentligen håller på med??! Jag är less på dina jävla lögner och kränkningar!!! Och nu har du fan börjat hota mej med? Liksom vad ska du göra mej? Är så in i helvete less på dej och dina irriterande lögner och kränkningar och hot! Visst detta kan verka hur "Töntigt" som helt men jag har fan inge val snart för att få ett slut på denna skit! Jag kommer snart gå till polisen för e sjukt less på att bli kränkt att få hot och nu ska jag tydligen inte ens våga gå på strömmingsleken? Vad fan har du för fel? Vad har jag gjort dej som är så jävla allvarligt att du sätter dej och kränker mej, ljuger och hotar mej?! Asså hur omogen får man vara? Du fattar inte att du sårar en va? Du fattar inte att de du sitter och gör är anmälbart? Jag kan hur enkelt som helst visa detta för polisen så får du se att du kommer få ångra dej! Du ska ge fan i att hota mej!! Du borde ta och växa upp! Tänk efter vad faan du håller på med!! Lämna mej och mitt liv ifred och gefan i min blogg!! För du verkar vara sjuk! Som inte har nå liv! Ge fan i mej! Lämna mej bah i fred och skaffa dej ett liv! Men får inte detta ett slut då jävlar har jag inget annat val än att gå till polisen. Och hotet om strömmingsleken!! Det kommer tas upp innan helgen!!! Lämna mej i fred nån jävla gång!! 

Av Madde Rönnqvist - 7 augusti 2011 01:00

Kul jag kommer få sova med en fjäril i natt ^^ Kul de va? Släppte ut den två/tre gånger men den flög bah in direkt xD Och nu sitter den uppe i taken helt still med vingarna ihop och jag når den inte ^^ Jippii... Jag kan inte få ett marsvin men jag kunna få en jävla Fjäril x) Haha grymt de ^^ 

 

Puss och kram, Chaouu  

Av Madde Rönnqvist - 7 augusti 2011 00:05

Man är aldrig anonym på internet. Som sagt går Ip-adresserna att spåra. Som att den där omogna typen som har skrivit dom där kommentarerna bor tydligen i Stockholm! Snart gäller de bah att ta reda på ägaren till Ip.numret Och det tar säkert inte lång tid! Men fattar inte vrf någon som inte ens känner mej orkar lägga ner tid på att kränka mej! Med falska saker! För allt hon kallat och sagt om mej e falskt! Så snacka om att inte ha ett liv x) 


Puss och kram, Chaouu  

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards